Centrum Obsługi Klienta
87-100 Toruń, ul. Lelewela 33
Dostępne dla osób poruszających się na wózkach
Możliwość wejścia z psem asystującym
Pętla indukcyjna
Udogodnienia dla osób słabo widzących (lupa)
Parking z wyznaczonymi miejscami dla osób z niepełnosprawnościami
Wpłatomat
87-100 Toruń, ul. Lelewela 33
Dostępny 24h
Urządzenie z funkcją biometryczną
Wpłatomat z obsługą głosową z możliwością podłączenia słuchawek
Dostępny dla osób poruszających się na wózkach
Możliwość wejścia z psem asystującym
Parking z wyznaczonymi miejscami dla osób z niepełnosprawnościami
Bankomat
87-100 Toruń, ul. Lelewela 33
Dostępny 24h
Dostępny dla osób poruszających się na wózkach
Możliwość wejścia z psem asystującym
Parking z wyznaczonymi miejscami dla osób z niepełnosprawnościami
Placówka w Łysomicach
87-148 Łysomice ul. Porzeczkowa 6
Możliwość wejścia z psem asystującym
Parking
Wpłatomat
87-148 Łysomice ul. Porzeczkowa 6
Dostępny 05.00 – 24.00
Urządzenie z funkcją biometryczną
Wpłatomat z obsługą głosową z możliwością podłączenia słuchawek
Dostępny dla osób poruszających się na wózkach
Możliwość wejścia z psem asystującym
Parking,
Bankomat
87-148 Łysomice ul. Porzeczkowa 6
Dostępny 05.00 – 24.00
Dostępny dla osób poruszających się na wózkach
Możliwość wejścia z psem asystującym
Parking,
Placówka w Łubiance
87-152 Łubianka ul. Wrzosowa 1
Dostępna dla osób poruszających się na wózkach
Możliwość wejścia z psem asystującym
Parking
Wpłatomat
87-152 Łubianka ul. Wrzosowa 1
Dostępny 05.00 – 24.00
Urządzenie z funkcją biometryczną
Wpłatomat z obsługą głosową z możliwością podłączenia słuchawek
Dostępny dla osób poruszających się na wózkach
Możliwość wejścia z psem asystującym
Parking,
Bankomat
87-152 Łubianka ul. Wrzosowa 1
Dostępny 05.00 – 24.00
Dostępny dla osób poruszających się na wózkach
Możliwość wejścia z psem asystującym
Parking,
Placówka w Unisławiu
86-260 Unisław, ul. Wiślana 8
Dostępna dla osób poruszających się na wózkach (podjazd)
Możliwość wejścia z psem asystującym
Pętla indukcyjna
Udogodnienia dla osób słabo widzących (lupa)
Parking
Wpłatomat
86-260 Unisław, ul. Wiślana 8
Dostępny 05.00 – 24.00
Urządzenie z funkcją biometryczną
Wpłatomat z obsługą głosową z możliwością podłączenia słuchawek
Dostępny dla osób poruszających się na wózkach (podjazd)
Możliwość wejścia z psem asystującym
Parking,
Bankomat
86-260 Unisław, ul. Wiślana 8
Dostępny 05.00 – 24.00
Dostępny dla osób poruszających się na wózkach (podjazd)
Możliwość wejścia z psem asystującym
Parking,
Placówka w Złejwsi Wielkiej
87-134 Zławieś Wielka, ul. Wiślana 8
Dostępna dla osób poruszających się na wózkach (podjazd)
Możliwość wejścia z psem asystującym
Parking
Wpłatomat
87-134 Zławieś Wielka, ul. Wiślana 8
Dostępny 05.00 – 24.00
Urządzenie z funkcją biometryczną
Wpłatomat z obsługą głosową z możliwością podłączenia słuchawek
Dostępny dla osób poruszających się na wózkach (podjazd)
Możliwość wejścia z psem asystującym
Parking,
Bankomat
87-134 Zławieś Wielka, ul. Wiślana 8
Dostępny 05.00 – 24.00
Dostępny dla osób poruszających się na wózkach (podjazd)
Możliwość wejścia z psem asystującym
Parking,
Placówka w Wąbrzeźnie
87-200 Wąbrzeźno, ul. Generała Sikorskiego 9
Możliwość wejścia z psem asystującym
Parking na zapleczu Banku
Wpłatomat
87-200 Wąbrzeźno, ul. Generała Sikorskiego 9
Dostępny 24h
Urządzenie z funkcją biometryczną
Wpłatomat z obsługą głosową z możliwością podłączenia słuchawek
Możliwość wejścia z psem asystującym
Parking na zapleczu Banku,
Bankomat
87-200 Wąbrzeźno, ul. Generała Sikorskiego 9
Dostępny 24h
Możliwość wejścia z psem asystującym
Parking na zapleczu Banku,
Placówka w Lisewie
86-230 Lisewo, ul. Chełmińska 30
Możliwość wejścia z psem asystującym
Parking
Wpłatomat
86-230 Lisewo, ul. Chełmińska 30
Dostępny 05.00 – 24.00
Urządzenie z funkcją biometryczną
Wpłatomat z obsługą głosową z możliwością podłączenia słuchawek
Możliwość wejścia z psem asystującym
Parking,
Bankomat
86-230 Lisewo, ul. Chełmińska 30
Dostępny 05.00 – 24.00
Możliwość wejścia z psem asystującym
Parking
Placówka w Chełmnie
86-200 Chełmno, ul. Polna 18
Dostępna dla osób poruszających się na wózkach
Możliwość wejścia z psem asystującym
Parking
Wpłatomat
86-200 Chełmno, ul. Polna 18
Dostępny 24h
Urządzenie z funkcją biometryczną
Wpłatomat z obsługą głosową z możliwością podłączenia słuchawek
Dostępny dla osób poruszających się na wózkach
Możliwość wejścia z psem asystującym
Parking,
Bankomat
86-200 Chełmno, ul. Polna 18
Dostępny 24h
Dostępny dla osób poruszających się na wózkach
Możliwość wejścia z psem asystującym
Parking,
Na co mogę przeznaczyć środki z Kredytu NATURALNIE?
Możesz przeznaczyć na zakup oraz refinansowanie kosztów zakupu fabrycznie nowych towarów, materiałów lub montaż instalacji:
Czy mogę środki z kredytu przeznaczyć na inny cel niż te wyżej wymienione?
Nie, celem Kredytu NATURALNIE jest pomoc w finansowaniu wydatków na cele proekologiczne.
Co trzeba zrobić, aby otrzymać kredyt?
Jak otrzymać Kredyt NATURALNIE?
Jeśli już jesteś naszym Klientem – wystarczy, że zalogujesz się do bankowości internetowej, wybierzesz zakładkę Wnioski, a następnie kategorię Inne i wypełnisz krótki wniosek.
Jak aktywować bankowość internetową?
Dostęp do bankowości internetowej możesz uzyskać w dowolnej placówce Banku. Otrzymasz identyfikator oraz hasło startowe, które należy zmienić podczas pierwszego logowania.
Gdzie mogę znaleźć mój identyfikator do logowania do bankowości internetowej?
Identyfikator (ID) jest podany w umowie lub we wniosku o elektroniczne kanały dostępu. Identyfikator możesz również uzyskać w dowolnej placówce Nicolaus Banku.
Jak ustanowić bezpieczne hasło do bankowości internetowej?
Twoje hasło powinno składać się z minimum 8 znaków: co najmniej jednej małej litery, jednej dużej litery, jednej cyfry oraz znaku specjalnego. Pamiętaj, aby nie udostępniać innym osobom Twoich danych do logowania.
Jak odblokować dostęp do bankowości internetowej?
Jeżeli nie pamiętasz hasła do bankowości internetowej lub zablokowałeś sobie do niej dostęp, wpisując trzykrotnie błędne hasło, wystarczy, że skontaktujesz się z nami telefonicznie pod numerem tel. +48 56 639 95 00, a my nadamy Ci nowe hasło.
Jak zmienić limity BLIK?
Zmiany można dokonać w Bankowości Internetowej, w menu Rachunki. Po kliknięciu w nazwę/numer rachunku przekieruje Cię do okna Informacje o Rachunku.
Jak sprawdzić historię operacji w bankowości internetowej?
Jeśli chcesz sprawdzić swoją historię operacji – wejdź w bankowości internetowej w zakładkę Rachunki i kliknij na przycisk Historia przy wybranym koncie.
W jaki sposób uzyskać potwierdzenie przelewu w PDF w bankowości internetowej?
Jeśli chcesz pobrać potwierdzenie przelewu, wejdź w bankowości internetowej w zakładkę Rachunki i kliknij na przycisk Historia przy wybranym koncie. Następnie wejdź w szczegóły przelewu, w prawym dolnym rogu kliknij Potwierdzenie i wybierz PDF.
Gdzie znaleźć kwotę blokady na rachunku w bankowości internetowej?
Jeśli chcesz sprawdzić czy na Twoim koncie jest blokada środków, wystarczy, że wejdziesz w zakładkę Rachunki w bankowości internetowej i klikniesz na przycisk Historia. Po lewej stronie rozwinie się menu, na którym pojawi się zakładka Blokady środków.
Jak doładować telefon w bankowości internetowej Nicolaus Banku?
Zaloguj się do bankowości internetowej i wybierz zakładkę Rachunki. Następnie kliknij na przycisk Doładowanie przy wybranym koncie i wypełnij formularz.
Czy mogę anulować zlecony przelew natychmiastowy (BlueCash, Express Elixir)?
Ze względu na to, iż jest to przelew, który pozwala przelać środki na rachunek w innym banku nawet w kilkanaście sekund – nie ma możliwości wycofania takiego przelewu.
W jakich godzinach wysyłane są standardowe przelewy?
Sesje Elixir wychodzące odbywają się w następujących godzinach:
Przelewy zewnętrzne zlecone w dniu wolnym od pracy realizowane są w kolejnym dniu roboczym.
Jak mogę wysłać przelew do ZUS w bankowości internetowej?
Wystarczy, że po zalogowaniu w bankowości internetowej wybierzesz zakładkę Rachunki, następnie klikniesz przycisk Przelew. Wówczas po lewej stronie pojawi się dodatkowe menu. W kategorii Przelewy jednorazowe wybierz Przelew do ZUS.
Czy w bankowości internetowej można wykonać przelew za granicę w walucie innej niż PLN?
Tak, wystarczy, że po zalogowaniu do bankowości internetowej klikniesz na zakładkę Rachunki i klikniesz na przycisk Przelew. Następnie wybierzesz zakładkę Przelewy jednorazowe, a następnie Przelew dewizowy. Przy przelewach na rachunek prowadzony w kraju Unii Europejskiej należy wprowadzić numer IBAN odbiorcy, jego dane, tytuł, kwotę oraz walutę przelewu. Natomiast w przypadku przelewu na rachunek poza UE, dodatkowo wymagane będą dane banku odbiorcy (nazwa, kraj oraz SWIFT Banku).
Jak ustanowić zlecenie stałe w bankowości internetowej?
Wystarczy, że po zalogowaniu w bankowości internetowej wybierzesz zakładkę Rachunki, następnie klikniesz na przycisk Przelew. Wówczas po lewej stronie pojawi się dodatkowe menu. Wybierz z niego zakładkę Zlecenia i kliknij Dodaj zlecenie.
Jakie dane mogę samodzielnie zmienić przez bankowość internetową?
W bankowości internetowej możesz zmodyfikować dane osobowe wybierając zakładkę Ustawienia i kategorię Moje dane. Obejmuje on następujące dane:
Pozostałe dane osobowe, ze względów bezpieczeństwa, możesz zaktualizować w dowolnie wybranej przez Ciebie placówce banku.
Kto może wnioskować o kredyt rewolwingowy?
O kredyt rewolwingowy może ubiegać się każda osoba prowadząca działalność rolniczą.
Na jaki cel mogę przeznaczyć środki z kredytu rewolwingowego?
Środki w ramach kredytu możesz przeznaczyć na bieżące finansowanie Twojej działalności.
W jaki sposób mogę spłacać kredyt rewolwingowy?
Nie musisz robić nic dodatkowego – każdy wpływ na rachunek automatycznie spłaca i odnawia limit dostępnych środków.
Kto może skorzystać z kredytu hipotecznego?
Z oferty mogą skorzystać osoby prowadzące gospodarstwo rolne.
Jaką kwotę kredytu hipotecznego mogę otrzymać?
Kwota kredytu może wynieść do 1 000 000 zł.
Czy kredyt hipoteczny trzeba rozliczyć fakturami bądź rachunkami ?
Nie, jest to kredyt na dowolny cel.
W jaki sposób mogę spłacać kredyt hipoteczny?
Kredyt hipoteczny spłacany jest w miesięcznych ratach.
Kto może skorzystać z kredytu unijnego?
Z oferty mogą skorzystać osoby prowadzące gospodarstwo rolne.
Jaką kwotę kredytu unijnego mogę otrzymać?
Kwota kredytu może wynieść do 5 000 000 zł.
Czy kredyt unijny trzeba rozliczyć fakturami bądź rachunkami?
Tak, ponieważ jest kredytem finansowanym ze środków unijnych i musi być rozliczony na podstawie faktur.
W jaki sposób mogę spłacać kredyt unijny?
Kredyt unijny może być spłacany miesięcznie, kwartalnie, półrocznie lub rocznie.
Kto może skorzystać z kredytu obrotowego?
Z oferty mogą skorzystać osoby prowadzące gospodarstwo rolne.
Jaka jest maksymalna kwota kredytu obrotowego?
Kwota kredytu może wynieść do 5 000 000 zł.
Czy mogę starać się o kredyt obrotowy jeśli prowadzę działalność 6 miesięcy?
Kredyty obrotowe udzielane są klientom instytucjonalnym prowadzącym działalność przez okres co najmniej 24 miesięcy.
Czy kredyt obrotowy trzeba rozliczyć fakturami bądź rachunkami?
Nie, kredyty obrotowe udzielone są na finansowanie bieżącej działalności i nie muszą być w żaden sposób rozliczane.
W jaki sposób mogę spłacać kredyt obrotowy?
Kredyt obrotowy w rachunku kredytowym może być spłacany miesięcznie, kwartalnie, półrocznie lub rocznie.
Kto może wnioskować o limit odnawialny w rachunku?
O kredyt w rachunku może się ubiegać każda osoba prowadząca działalność rolniczą.
Na jaki cel mogę przeznaczyć środki z kredytu w koncie?
Środki w ramach kredytu w koncie możesz przeznaczyć na dowolny cel związany z Twoją działalnością gospodarczą, ponieważ działa on jak zwiększenie kwoty środków na rachunku.
Czy możliwe jest otrzymanie kredytu w rachunku wspólnym?
Oczywiście, wnioskują wtedy współposiadacze konta o ten limit.
W jaki sposób mogę spłacać kredyt w koncie?
Nie musisz robić nic dodatkowego – każdy wpływ na konto automatycznie spłaca i odnawia limit dostępnych środków.
Jaką kwotę kredytu w koncie mogę otrzymać?
Wysokość przyznanego limitu w koncie zależy od Twoich wpływów na konto.
Jak i gdzie mogę zawnioskować o limit w koncie?
Wystarczy, że zalogujesz się do bankowości internetowej i wypełnisz krótki formularz, który znajdziesz w zakładce Wnioski.
Jakie dokumenty muszę przedstawić, aby ubiegać się o przyznanie limitu w rachunku?
Poprosimy Ciebie o dostarczenie dokumentów tj.:
Jaką maksymalną kwotę kredytu mogę otrzymać?
Maksymalna kwota kredytu wynosi 5 000 000 zł.
Kto może skorzystać z kredytu inwestycyjnego z dopłatą z ARiMR?
Z oferty może skorzystać każda osoba prowadząca gospodarstwo rolne.
Jakimi dokumentami należy rozliczyć kredyt inwestycyjny z dopłatą ARiMR?
W zależności od rodzaju przedsięwzięcia mogą to być faktury lub akt notarialny.
W jaki sposób mogę spłacać kredyt z dopłatą ARiMR?
Kredyt inwestycyjny z dopłatą z ARiMR może być spłacany miesięcznie, kwartalnie, półrocznie lub rocznie.
Jaką kwotę kredytu mogę otrzymać?
Kwota kredytu, którą możesz otrzymać wynosi od 256 000 do 400 000 zł dla gospodarstw o powierzchni powyżej 100 ha użytków rolnych.
Kto może skorzystać z kredytu płynnościowego?
Z kredytu płynnościowego mogą skorzystać producenci rolni, którym zagraża utrata płynności finansowej w związku z ograniczeniami na rynku rolnym spowodowanymi agresją Federacji Rosyjskiej wobec Ukrainy, prowadzący produkcję rolną w ramach następujących działalności:
Czy kredyt płynnościowy należy rozliczyć fakturami lub rachunkami?
Nie ma wymogu dokumentowania wykorzystania kredytu fakturami lub rachunkami.