Na co mogę przeznaczyć środki z Kredytu NATURALNIE?
Możesz przeznaczyć na zakup oraz refinansowanie kosztów zakupu fabrycznie nowych towarów, materiałów lub montaż instalacji:
Czy mogę środki z kredytu przeznaczyć na inny cel niż te wyżej wymienione?
Nie, celem Kredytu NATURALNIE jest pomoc w finansowaniu wydatków na cele proekologiczne.
Co trzeba zrobić, aby otrzymać kredyt?
Jak otrzymać Kredyt NATURALNIE?
Jeśli już jesteś naszym Klientem – wystarczy, że zalogujesz się do bankowości internetowej, wybierzesz zakładkę Wnioski, a następnie kategorię Inne i wypełnisz krótki wniosek.
Jak aktywować bankowość internetową?
Dostęp do bankowości internetowej możesz uzyskać w dowolnej placówce Banku. Otrzymasz identyfikator oraz hasło startowe, które należy zmienić podczas pierwszego logowania.
Gdzie mogę znaleźć mój identyfikator do logowania do bankowości internetowej?
Identyfikator (ID) jest podany w umowie lub we wniosku o elektroniczne kanały dostępu. Identyfikator możesz również uzyskać w dowolnej placówce Nicolaus Banku.
Jak ustanowić bezpieczne hasło do bankowości internetowej?
Twoje hasło powinno składać się z minimum 8 znaków: co najmniej jednej małej litery, jednej dużej litery, jednej cyfry oraz znaku specjalnego. Pamiętaj, aby nie udostępniać innym osobom Twoich danych do logowania.
Jak odblokować dostęp do bankowości internetowej?
Jeżeli nie pamiętasz hasła do bankowości internetowej lub zablokowałeś sobie do niej dostęp, wpisując trzykrotnie błędne hasło, wystarczy, że skontaktujesz się z nami telefonicznie pod numerem tel. +48 56 639 95 00, a my nadamy Ci nowe hasło.
Jak sprawdzić saldo na rachunku w bankowości internetowej?
Jeśli chcesz sprawdzić saldo Twojego rachunku, wystarczy, że zalogujesz się do bankowości internetowej i klikniesz w zakładkę Rachunki.
Jak sprawdzić historię operacji w bankowości internetowej?
Jeśli chcesz sprawdzić swoją historię operacji – wejdź w bankowości internetowej w zakładkę Rachunki i kliknij na przycisk Historia przy wybranym koncie.
W jaki sposób uzyskać potwierdzenie przelewu w PDF w bankowości internetowej?
Jeśli chcesz pobrać potwierdzenie przelewu, wejdź w bankowości internetowej w zakładkę Rachunki i kliknij na przycisk Historia przy wybranym koncie. Następnie wejdź w szczegóły przelewu, w prawym dolnym rogu kliknij Potwierdzenie i wybierz PDF.
Gdzie znaleźć kwotę blokady na rachunku w bankowości internetowej?
Jeśli chcesz sprawdzić czy na Twoim koncie jest blokada środków, wystarczy, że wejdziesz w zakładkę Rachunki w bankowości internetowej i klikniesz na przycisk Historia. Po lewej stronie rozwinie się menu, na którym pojawi się zakładka Blokady środków.
Jak doładować telefon w bankowości internetowej Nicolaus Banku?
Zaloguj się do bankowości internetowej i wybierz zakładkę Rachunki. Następnie kliknij na przycisk Doładowanie przy wybranym koncie i wypełnij formularz.
Czy mogę anulować zlecony przelew natychmiastowy (BlueCash, Express Elixir)?
Ze względu na to, iż jest to przelew, który pozwala przelać środki na rachunek w innym banku nawet w kilkanaście sekund – nie ma możliwości wycofania takiego przelewu.
W jakich godzinach wysyłane są standardowe przelewy?
Sesje Elixir wychodzące odbywają się w następujących godzinach:
Przelewy zewnętrzne zlecone w dniu wolnym od pracy realizowane są w kolejnym dniu roboczym.
Jak mogę wysłać przelew do ZUS w bankowości internetowej?
Wystarczy, że po zalogowaniu w bankowości internetowej wybierzesz zakładkę Rachunki, następnie klikniesz przycisk Przelew. Wówczas po lewej stronie pojawi się dodatkowe menu. W kategorii Przelewy jednorazowe wybierz Przelew do ZUS.
Czy w bankowości internetowej można wykonać przelew za granicę w walucie innej niż PLN?
Tak, wystarczy, że po zalogowaniu do bankowości internetowej klikniesz na zakładkę Rachunki i klikniesz na przycisk Przelew. Następnie wybierzesz zakładkę Przelewy jednorazowe, a następnie Przelew dewizowy. Przy przelewach na rachunek prowadzony w kraju Unii Europejskiej należy wprowadzić numer IBAN odbiorcy, jego dane, tytuł, kwotę oraz walutę przelewu. Natomiast w przypadku przelewu na rachunek poza UE, dodatkowo wymagane będą dane banku odbiorcy (nazwa, kraj oraz SWIFT Banku).
Jak ustanowić zlecenie stałe w bankowości internetowej?
Wystarczy, że po zalogowaniu w bankowości internetowej wybierzesz zakładkę Rachunki, następnie klikniesz na przycisk Przelew. Wówczas po lewej stronie pojawi się dodatkowe menu. Wybierz z niego zakładkę Zlecenia i kliknij Dodaj zlecenie.
Jakie dane mogę samodzielnie zmienić przez bankowość internetową?
W bankowości internetowej możesz złożyć wniosek o zmianę danych osobowych, który znajdziesz w zakładce Wnioski i kategorii Inne. Obejmuje on następujące dane:
Pozostałe dane osobowe, ze względów bezpieczeństwa, możesz zaktualizować w dowolnie wybranej przez Ciebie placówce banku.
Kto może wnioskować o kredyt rewolwingowy?
O kredyt rewolwingowy może ubiegać się każda osoba prowadząca działalność rolniczą.
Na jaki cel mogę przeznaczyć środki z kredytu rewolwingowego?
Środki w ramach kredytu możesz przeznaczyć na bieżące finansowanie Twojej działalności.
W jaki sposób mogę spłacać kredyt rewolwingowy?
Nie musisz robić nic dodatkowego – każdy wpływ na rachunek automatycznie spłaca i odnawia limit dostępnych środków.
Kto może skorzystać z kredytu hipotecznego?
Z oferty mogą skorzystać osoby prowadzące gospodarstwo rolne.
Jaką kwotę kredytu hipotecznego mogę otrzymać?
Kwota kredytu może wynieść od 256 000 d0 1 000 000 zł.
Czy kredyt hipoteczny trzeba rozliczyć fakturami bądź rachunkami ?
Nie, jest to kredyt na dowolny cel.
W jaki sposób mogę spłacać kredyt hipoteczny?
Kredyt hipoteczny spłacany jest w miesięcznych ratach.
Kto może skorzystać z kredytu unijnego?
Z oferty mogą skorzystać osoby prowadzące gospodarstwo rolne.
Jaką kwotę kredytu unijnego mogę otrzymać?
Kwota kredytu może wynieść od 256 000 do 5 000 000 zł.
Czy kredyt unijny trzeba rozliczyć fakturami bądź rachunkami?
Tak, ponieważ jest kredytem finansowanym ze środków unijnych i musi być rozliczony na podstawie faktur.
W jaki sposób mogę spłacać kredyt unijny?
Kredyt unijny może być spłacany miesięcznie, kwartalnie, półrocznie lub rocznie.
Kto może skorzystać z kredytu obrotowego?
Z oferty mogą skorzystać osoby prowadzące gospodarstwo rolne.
Jaką kwotę kredytu obrotowego mogę otrzymać?
Kwota kredytu może wynieść od 256 000 do 5 000 000 zł.
Czy mogę starać się o kredyt obrotowy jeśli prowadzę działalność 6 miesięcy?
Kredyty obrotowe udzielane są klientom instytucjonalnym prowadzącym działalność przez okres co najmniej 24 miesięcy.
Czy kredyt obrotowy trzeba rozliczyć fakturami bądź rachunkami?
Nie, kredyty obrotowe udzielone są na finansowanie bieżącej działalności i nie muszą być w żaden sposób rozliczane.
W jaki sposób mogę spłacać kredyt obrotowy?
Kredyt obrotowy w rachunku kredytowym może być spłacany miesięcznie, kwartalnie, półrocznie lub rocznie.
Kto może wnioskować o limit odnawialny w rachunku?
O kredyt w rachunku może się ubiegać każda osoba prowadząca działalność rolniczą.
Na jaki cel mogę przeznaczyć środki z kredytu w koncie?
Środki w ramach kredytu w koncie możesz przeznaczyć na dowolny cel związany z Twoją działalnością gospodarczą, ponieważ działa on jak zwiększenie kwoty środków na rachunku.
Czy możliwe jest otrzymanie kredytu w rachunku wspólnym?
Oczywiście, wnioskują wtedy współposiadacze konta o ten limit.
W jaki sposób mogę spłacać kredyt w koncie?
Nie musisz robić nic dodatkowego – każdy wpływ na konto automatycznie spłaca i odnawia limit dostępnych środków.
Jaką kwotę kredytu w koncie mogę otrzymać?
Wysokość przyznanego limitu w koncie zależy od Twoich wpływów na konto, jednak nie może być niższa niż 256 000 zł
Jak i gdzie mogę zawnioskować o limit w koncie?
Wystarczy, że zalogujesz się do bankowości internetowej i wypełnisz krótki formularz, który znajdziesz w zakładce Wnioski.
Jakie dokumenty muszę przedstawić, aby ubiegać się o przyznanie limitu w rachunku?
Poprosimy Ciebie o dostarczenie dokumentów tj.:
Jaką kwotę kredytu mogę otrzymać?
Kwota kredytu może wynieść od 256 000 do 5 000 000 zł.
Kto może skorzystać z kredytu inwestycyjnego z dopłatą z ARiMR?
Z oferty może skorzystać każda osoba prowadząca gospodarstwo rolne.
Jakimi dokumentami należy rozliczyć kredyt inwestycyjny z dopłatą ARiMR?
W zależności od rodzaju przedsięwzięcia mogą to być faktury lub akt notarialny.
W jaki sposób mogę spłacać kredyt z dopłatą ARiMR?
Kredyt inwestycyjny z dopłatą z ARiMR może być spłacany miesięcznie, kwartalnie, półrocznie lub rocznie.
Jaką kwotę kredytu mogę otrzymać?
Kwota kredytu, którą możesz otrzymać wynosi od 256 000 do 400 000 zł dla gospodarstw o powierzchni powyżej 100 ha użytków rolnych.
Kto może skorzystać z kredytu płynnościowego?
Z kredytu płynnościowego mogą skorzystać producenci rolni, którym zagraża utrata płynności finansowej w związku z ograniczeniami na rynku rolnym spowodowanymi agresją Federacji Rosyjskiej wobec Ukrainy, prowadzący produkcję rolną w ramach następujących działalności:
Czy kredyt płynnościowy należy rozliczyć fakturami lub rachunkami?
Nie ma wymogu dokumentowania wykorzystania kredytu fakturami lub rachunkami.
Jak aktywować kartę?
Aktywacji karty możesz dokonać:
Czy aktywacja karty jest płatna?
Dyspozycja aktywacji karty jest całkowicie bezpłatna.
Jak pobrać PIN do karty?
Jeżeli aktywowałeś już kartę – możesz samodzielnie nadać sobie numer PIN. Otrzymasz go SMS-em na podany w umowie lub wniosku numer kontaktowy. Aby uzyskać PIN wystarczy, że wyślesz na numer +48 664 079 131 SMS o treści: PIN CardID, gdzie CardID to numer wskazany w instrukcji dostarczonej wraz z kartą. W odpowiedzi otrzymasz prośbę o podanie hasła, które znajduje się w umowie lub we wniosku. Następnie wyślij SMS zwrotny z tym hasłem. Jeżeli wszystkie dane zostały wprowadzone prawidłowo, w odpowiedzi otrzymasz swój PIN do karty.
Czy mogę zapłacić zbliżeniowo za zakupy?
Tak, jeśli posiadasz kartę zbliżeniową, aktywowałeś ją i nadałeś do niej PIN. Pamiętaj, że pierwsza transakcja kartą musi być wykonana przy użyciu PIN-u. Kolejne transakcje będziesz mógł swobodnie wykonywać zbliżeniowo.
Jak mogę zastrzec kartę?
Zastrzeżenia karty możesz dokonać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, dzwoniąc na numer telefonu 800 888 888.
Co to jest CVV2 lub CVC2?
Jest to 3-cyfrowy numer zabezpieczający, który widnieje na odwrocie karty płatniczej. Możesz zostać poproszony o podanie tego numeru podczas dokonywania transakcji internetowych.
Czy mogę zapłacić kartą przez internet?
Możesz dokonywać płatności kartą przez internet. Autoryzacja płatności internetowych kartą polega na podaniu prawidłowego numeru karty, daty ważności i z reguły również liczby kontrolnej znajdującej się na odwrocie karty (tzw. CVC2 lub CVV2). W przypadku sklepów internetowych oferujących usługę 3DSecure niezbędne jest także podanie dodatkowego hasła SMS, które jest wysłane na wskazany przez Ciebie numer telefonu komórkowego.
Czym jest usługa 3D Secure?
Wszystkie nasze karty płatnicze są objęte standardem bezpieczeństwa 3D Secure. Niektóre sklepy internetowe są oznaczone symbolami „MasterCard SecureCode” lub „Verified by VISA”, czyli płatności w tych sklepach są zabezpieczone usługą 3D Secure. Oznacza to, że płatność za pomocą karty musisz dodatkowo potwierdzić udzielając odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne oraz podanie kodu 3D Secure, który otrzymasz SMS-em na wskazany przez Ciebie numer telefonu komórkowego.
Jak można zawnioskować o wydanie karty?
Jeśli już masz konto Agro Ekspert w naszym banku, wystarczy, że zalogujesz się do bankowości internetowej i wypełnisz wniosek, który znajduje się w zakładce Wnioski w kategorii Inne.