ZANIM ZROBISZ SZEŚĆ ZER

WSZYSTKONTO

Zanim zarobisz pierwszy milion, mamy dla Ciebie sześć zer na start:

  • za prowadzenie konta z kartą debetową
  • za używanie karty, jeśli w poprzednim miesiącu zapłacisz nią przynajmniej raz
  • za przelewy internetowe (standardowe)
  • za wypłaty kartą z bankomatów Planet Cash i Spółdzielczej Sieci Bankomatów
  • za wpłaty i wypłaty na skan dłoni w urządzeniach Nicolaus Banku
  • za płatności i wypłaty ze wszystkich bankomatów za pomocą BLIKA

Nie masz jeszcze 18 lat? Umów się na spotkanie. Do założenia konta wystarczy legitymacja szkolna i zgoda rodzica lub opiekuna prawnego.
Jesteś pełnoletni? Wystarczy, że wypełnisz krótki wniosek online.

BANKOWOŚĆ MOBILNA I INTERNETOWA

Pieniądze w zasięgu ręki

Pamiętaj, że gdy masz WSZYSTKONTO, w każdej chwili sprawdzisz stan swoich finansów w aplikacji mobilnej. BLIKIEM zapłacisz za zakupy lub wypłacisz gotówkę z bankomatu. Możesz też swobodnie korzystać z Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay i Fitbit Pay.

bezpieczeństwo BFG

FUNDUSZ GWARANCYJNY BFG

Dla bezpieczeństwa Twoich środków

Twój komfort i bezpieczeństwo Twoich pieniędzy są dla nas priorytetem. Dlatego w Nicolaus Banku Twoje środki chroni Bankowy Fundusz Gwarancyjny (BFG), dzięki któremu zasoby rachunku objęte są 100-procentową gwarancją do wysokości 100 000 euro. Możesz na nas liczyć!

NA STARCIE PAMIĘTAJ O KARCIE

Zakładając WSZYSTKONTO, dostajesz imienną kartę debetową. Możesz jej używać zbliżeniowo do 100 zł bez użycia PIN-u, jak Ci wygodniej.
ZAMÓW KARTĘ

Pytania i odpowiedzi

Konto jest dostępne dla wszystkich osób w wieku 13-20 lat.  Jeśli masz 13-17 lat potrzebna będzie zgoda Twojego rodzica lub opiekuna prawnego oraz legitymacja szkolna.  Jeśli masz 18 lat – konto możesz założyć samodzielnie i wystarczy Ci tylko dowód osobisty.

Dalej będziesz mógł korzystać z konta osobistego w Nicolaus Banku. Twoje konto zmieni się wówczas na KONTO MOC KORZYŚCI – plan taryfowy OPTIMUM. Oczywiście będziesz miał możliwość zmiany tego planu na inny, wybrany przez Ciebie, w dowolnym momencie.

Poprzez aplikację mobilną Nicolaus Bank (dostępną dla urządzeń z systemem Android oraz iOS) lub przez bankowość internetową.

Posiadamy w swojej ofercie szeroki wachlarz płatności mobilnych tj. BLIK, Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay oraz Fitbit Pay.

Dostęp do bankowości internetowej możesz uzyskać w dowolnej placówce Banku. Otrzymasz identyfikator oraz hasło startowe, które należy zmienić podczas pierwszego logowania.

Identyfikator (ID) jest podany w umowie lub we wniosku o elektroniczne kanały dostępu. Identyfikator możesz również uzyskać w dowolnej placówce Nicolaus Banku.

Jeśli chcesz sprawdzić saldo Twojego rachunku w bankowości internetowej wystarczy, że się zalogujesz i klikniesz w zakładkę Rachunki. Saldo Twojego rachunku możesz też sprawdzić w aplikacji mobilnej na ekranie startowym.

Jeśli chcesz sprawdzić swoją historię operacji w bankowości internetowej – wejdź w zakładkę Rachunki i kliknij na przycisk Historia przy wybranym koncie. Historia operacji jest też widoczna od razu po zalogowaniu w aplikacji mobilnej.

Jeśli chcesz pobrać potwierdzenie przelewu, wejdź w bankowości internetowej w zakładkę Rachunki i kliknij na przycisk Historia przy wybranym koncie. Następnie wejdź w szczegóły przelewu, w prawym dolnym rogu kliknij Potwierdzenie i wybierz PDF.

Jeśli chcesz sprawdzić w bankowości internetowej czy na Twoim koncie jest blokada środków, wystarczy, że wejdziesz w zakładkę Rachunki i klikniesz na przycisk Historia. Po lewej stronie rozwinie się menu, na którym pojawi się zakładka Blokady środków. Blokadę możesz także sprawdzić w aplikacji mobilnej po kliknięciu na Twoje konto osobiste na ekranie startowym.

Wystarczy, że zalogujesz się do bankowości internetowej, wybierzesz zakładkę Rachunki, następnie klikniesz na przycisk Przelew. Wówczas po lewej stronie pojawi się dodatkowe menu. Wybierz z niego zakładkę Zlecenia i kliknij Dodaj zlecenie.

Jeśli już masz konto, wystarczy, że zalogujesz się do bankowości internetowej i wypełnisz wniosek, który znajduje się w zakładce Wnioski w kategorii Inne.

Możesz dokonywać płatności kartą przez internet. Autoryzacja płatności internetowych kartą polega na podaniu prawidłowego numeru karty, daty ważności i z reguły również liczby kontrolnej znajdującej się na odwrocie karty (tzw. CVC2 lub CVV2). W przypadku sklepów internetowych oferujących usługę 3DSecure niezbędne jest także podanie dodatkowego hasła SMS, które jest wysłane na wskazany przez Ciebie numer telefonu komórkowego. Należy także ustanowić odpowiedź na pytanie weryfikacyjne.

Wszystkie nasze karty płatnicze są objęte standardem bezpieczeństwa 3D Secure. Niektóre sklepy internetowe są oznaczone symbolami „MasterCard SecureCode” lub „Verified by VISA”, czyli płatności w tych sklepach są zabezpieczone usługą 3D Secure. Oznacza to, że płatność za produkt za pomocą karty musisz dodatkowo potwierdzić bezpłatnym kodem 3DSecure, który otrzymujesz SMS-em na wskazany przez Ciebie numer telefonu komórkowego oraz odpowiedzieć na pytanie weryfikacyjne.

Tak, możesz korzystać z przelewów Express Elixir oraz BlueCash. Więcej informacji znajdziesz TUTAJ.

Oczywiście! Dzięki usługom PayU, PayByLink oraz PayByNet przelewy między bankami realizowane są w trybie natychmiastowym. Rozwiązanie to nie wymaga ręcznego wprowadzania danych do formatki przelewu , wystarczy, że podczas dokonywania płatności wybierzesz logo Nicolaus Banku, zalogujesz się do bankowości internetowej i zatwierdzisz transakcję kodem SMS. Takie płatności dostępne są w większości platform zakupowych w internecie.

Dokładnie tak! Nasze wielofunkcyjne urządzenia samoobsługowe umożliwiają autoryzację biometryczną, czyli możliwość wpłaty lub wypłaty gotówki za pomocą skanu dłoni, bez użycia karty. Wdrożone rozwiązanie wykorzystuje technologię opartą o analizę naczyń krwionośnych dłoni (tzw. technologia palm vein).

Główne atuty biometrii to:

  • bezpieczeństwo – masz pewność, że ręki Ci nie ukradną,
  • oszczędność czasu – wystarczy, że przyłożysz dłoń do czytnika i wpiszesz swoje hasło,
  • wygoda – karty możesz zapomnieć, dłoń jest zawsze „pod ręką”.

Kontakt

Infolinia:
+48 56 639 95 00
Centrala:
Nicolaus Bank
ul. Lelewela 33
87-100 Toruń
Godziny otwarcia: 8:00 - 16:00

ZASTRZEGANIE KART

+48 800 888 888

PLACÓWKI I BANKOMATY

  • WYŚLIJ WIADOMOŚĆ
  • UMÓW SIĘ NA SPOTKANIE
Imię *
Nazwisko *
Nazwa firmy
Telefon *
E-mail *
Temat wiadomości *
Wybór segmentu *
Wybór kategorii produktu *

Wypłacana kwota *
Placówka *
Załącznik (.jpg, .png, .pdf, max 5MB)
Treść *
Informacja dotycząca przetwarzania Państwa danych osobowych znajduje się tutaj.
* Pola wymagane

Imię *
Nazwisko *
Nazwa firmy
Telefon *
E-mail *
Temat spotkania *
Segment *
Kategoria produktu *
Forma spotkania *

Placówka *
Twój doradca skontaktuje się z Tobą i zaprosi Cię do wideorozmowy. Zaproszenie otrzymasz nasz wskazany adres e-mail lub SMS-em.
Do połączenia wystarczy Ci komputer lub telefon z przeglądarką internetową.
Preferowane godziny kontaktu
Treść *
Informacja dotycząca przetwarzania Państwa danych osobowych znajduje się tutaj.
* Pola wymagane

Imię *
Nazwisko *
Nazwa firmy
Telefon *
E-mail *
Temat spotkania *
Segment *
Kategoria produktu *
Forma spotkania *

Placówka *
Twój doradca skontaktuje się z Tobą i zaprosi Cię do wideorozmowy. Zaproszenie otrzymasz nasz wskazany adres e-mail lub SMS-em.
Do połączenia wystarczy Ci komputer lub telefon z przeglądarką internetową.
Preferowane godziny kontaktu
Treść *
Informacja dotycząca przetwarzania Państwa danych osobowych znajduje się tutaj.
* Pola wymagane