W Nicolaus Banku zależy nam, żeby każdy mógł swobodnie korzystać z naszej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnieniu spełnienia wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze.
Zmiany będziemy sukcesywnie wprowadzać, czyli od wejścia w życie tzw. Ustawy o dostępności.
Deklaracja dostępności dotyczy strony nicolausbank.pl
Data publikacji strony internetowej: 24.09.2020r. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 23.06.2025r.
Dostępność cyfrowa
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z 26 kwietnia 2024 r. o zapewnieniu spełnienia wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Treści na stronie internetowej dotyczące Klienta indywidualnego są w trakcie dostosowywania do wymogów dostępności.
Niezgodność z ustawą
Aplikacje mobilne
Udostępniamy następujące aplikacje mobilne: NicolausBank, NicolausBank Junior.
Sprawdź deklaracje dostępności aplikacji:
NicolausBank
NicolausBank Junior
Bankowość internetowa
Kantor walutowy
Dostępność usług w kanale stacjonarnym
Zapewniamy dostępność swoich usług zgodnie z przepisami prawa krajowego, unijnego, wytycznymi oraz odpowiednimi przepisami wewnętrznymi Banku.
Stopniowo wdrażamy rozwiązania, które pomagają w codziennym kontakcie z bankiem. Dotyczy to sytuacji takich, gdy:
Nasze dokumenty będą stopniowo przygotowywane tak, aby:
Będziemy stopniowo zapewniać dostępność usług za pośrednictwem strony internetowej oraz w kontakcie bezpośrednim z pracownikami Banku. Jeśli wymaga tego specyfika usługi, również za pośrednictwem innych kanałów komunikacji.
Informacje niezbędne do korzystania z usług znajdziesz w umowach i regulaminach związanych ze świadczeniem usługi, z którymi możesz zapoznać się w naszych placówkach.
Częściowo zapewniamy dostępność treści ogólnych warunków umów oraz regulaminów w formach dostępnych dla osób ze szczególnymi potrzebami – zgodnie z wymogami Prawa bankowego.
Dostępność architektoniczna
Nicolaus Bank — 87-100 Toruń, ul. Lelewela 33
Dążymy do standardu, aby budynki i biura, w których prowadzimy działalność, były przystosowane do potrzeb osób ze szczególnym potrzebami.
Centrum Obsługi Klienta
87-100 Toruń, ul. Lelewela 33
Dostępne dla osób poruszających się na wózkach
Możliwość wejścia z psem asystującym
Pętla indukcyjna
Udogodnienia dla osób słabo widzących (lupa)
Parking z wyznaczonymi miejscami dla osób z niepełnosprawnościami
Wpłatomat
87-100 Toruń, ul. Lelewela 33
Dostępny 24h
Urządzenie z funkcją biometryczną
Wpłatomat z obsługą głosową z możliwością podłączenia słuchawek
Dostępny dla osób poruszających się na wózkach
Możliwość wejścia z psem asystującym
Parking z wyznaczonymi miejscami dla osób z niepełnosprawnościami
Bankomat
87-100 Toruń, ul. Lelewela 33
Dostępny 24h
Dostępny dla osób poruszających się na wózkach
Możliwość wejścia z psem asystującym
Parking z wyznaczonymi miejscami dla osób z niepełnosprawnościami
Placówka w Łysomicach
87-148 Łysomice ul. Porzeczkowa 6
Możliwość wejścia z psem asystującym
Parking
Wpłatomat
87-148 Łysomice ul. Porzeczkowa 6
Dostępny 05.00 – 24.00
Urządzenie z funkcją biometryczną
Wpłatomat z obsługą głosową z możliwością podłączenia słuchawek
Dostępny dla osób poruszających się na wózkach
Możliwość wejścia z psem asystującym
Parking,
Bankomat
87-148 Łysomice ul. Porzeczkowa 6
Dostępny 05.00 – 24.00
Dostępny dla osób poruszających się na wózkach
Możliwość wejścia z psem asystującym
Parking,
Placówka w Łubiance
87-152 Łubianka ul. Wrzosowa 1
Dostępna dla osób poruszających się na wózkach
Możliwość wejścia z psem asystującym
Parking
Wpłatomat
87-152 Łubianka ul. Wrzosowa 1
Dostępny 05.00 – 24.00
Urządzenie z funkcją biometryczną
Wpłatomat z obsługą głosową z możliwością podłączenia słuchawek
Dostępny dla osób poruszających się na wózkach
Możliwość wejścia z psem asystującym
Parking,
Bankomat
87-152 Łubianka ul. Wrzosowa 1
Dostępny 05.00 – 24.00
Dostępny dla osób poruszających się na wózkach
Możliwość wejścia z psem asystującym
Parking,
Placówka w Unisławiu
86-260 Unisław, ul. Wiślana 8
Dostępna dla osób poruszających się na wózkach (podjazd)
Możliwość wejścia z psem asystującym
Pętla indukcyjna
Udogodnienia dla osób słabo widzących (lupa)
Parking
Wpłatomat
86-260 Unisław, ul. Wiślana 8
Dostępny 05.00 – 24.00
Urządzenie z funkcją biometryczną
Wpłatomat z obsługą głosową z możliwością podłączenia słuchawek
Dostępny dla osób poruszających się na wózkach (podjazd)
Możliwość wejścia z psem asystującym
Parking,
Bankomat
86-260 Unisław, ul. Wiślana 8
Dostępny 05.00 – 24.00
Dostępny dla osób poruszających się na wózkach (podjazd)
Możliwość wejścia z psem asystującym
Parking,
Placówka w Złejwsi Wielkiej
87-134 Zławieś Wielka, ul. Wiślana 8
Dostępna dla osób poruszających się na wózkach (podjazd)
Możliwość wejścia z psem asystującym
Parking
Wpłatomat
87-134 Zławieś Wielka, ul. Wiślana 8
Dostępny 05.00 – 24.00
Urządzenie z funkcją biometryczną
Wpłatomat z obsługą głosową z możliwością podłączenia słuchawek
Dostępny dla osób poruszających się na wózkach (podjazd)
Możliwość wejścia z psem asystującym
Parking,
Bankomat
87-134 Zławieś Wielka, ul. Wiślana 8
Dostępny 05.00 – 24.00
Dostępny dla osób poruszających się na wózkach (podjazd)
Możliwość wejścia z psem asystującym
Parking,
Placówka w Wąbrzeźnie
87-200 Wąbrzeźno, ul. Generała Sikorskiego 9
Możliwość wejścia z psem asystującym
Parking na zapleczu Banku
Wpłatomat
87-200 Wąbrzeźno, ul. Generała Sikorskiego 9
Dostępny 24h
Urządzenie z funkcją biometryczną
Wpłatomat z obsługą głosową z możliwością podłączenia słuchawek
Możliwość wejścia z psem asystującym
Parking na zapleczu Banku,
Bankomat
87-200 Wąbrzeźno, ul. Generała Sikorskiego 9
Dostępny 24h
Możliwość wejścia z psem asystującym
Parking na zapleczu Banku,
Placówka w Lisewie
86-230 Lisewo, ul. Chełmińska 30
Możliwość wejścia z psem asystującym
Parking
Wpłatomat
86-230 Lisewo, ul. Chełmińska 30
Dostępny 05.00 – 24.00
Urządzenie z funkcją biometryczną
Wpłatomat z obsługą głosową z możliwością podłączenia słuchawek
Możliwość wejścia z psem asystującym
Parking,
Bankomat
86-230 Lisewo, ul. Chełmińska 30
Dostępny 05.00 – 24.00
Możliwość wejścia z psem asystującym
Parking
Placówka w Chełmnie
86-200 Chełmno, ul. Polna 18
Dostępna dla osób poruszających się na wózkach
Możliwość wejścia z psem asystującym
Parking
Wpłatomat
86-200 Chełmno, ul. Polna 18
Dostępny 24h
Urządzenie z funkcją biometryczną
Wpłatomat z obsługą głosową z możliwością podłączenia słuchawek
Dostępny dla osób poruszających się na wózkach
Możliwość wejścia z psem asystującym
Parking,
Bankomat
86-200 Chełmno, ul. Polna 18
Dostępny 24h
Dostępny dla osób poruszających się na wózkach
Możliwość wejścia z psem asystującym
Parking,
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeśli zauważysz, że jakaś usługa lub produkt oferowany przez nasz bank nie jest dla Ciebie dostępny, możesz nam to zgłosić. Zależy nam, żeby wszystko działało prawidłowo – dla Ciebie i wszystkich naszych klientów.
Jeśli odrzucimy Twój wniosek o dostępność cyfrową, a Ty się z tym nie zgadzasz – możesz złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie, mailem lub ustnie:
Twoja skarga powinna zawierać:
W tym celu możesz skorzystać z naszego formularza zawartego na stronie internetowej.
Kiedy nie zajmiemy się Twoją skargą
Możemy nie rozpatrzeć Twojej skargi, jeśli:
Ważne: Jeśli nie zajmiemy się Twoją skargą, poinformujemy Cię o tym i powiemy dlaczego.
Ile czasu mamy na odpowiedź
Odpowiemy na Twoją skargę w ciągu 30 dni od jej otrzymania.
Jeśli sprawa jest trudna, możemy potrzebować więcej czasu (do 60 dni). Wtedy Cię o tym poinformujemy i powiemy, kiedy dostaniesz odpowiedź.
Jak dostaniesz odpowiedź
Odpowiemy Ci w taki sam sposób, w jaki złożyłeś skargę (na przykład e-mailem, jeśli wysłałeś e-maila), chyba że zgodzisz się na inną formę.
Nasza odpowiedź będzie jasna i powie Ci:
Co możesz zrobić, jeśli nie zgadzasz się z naszą odpowiedzią (np. odwołać się do Zarządu Banku lub skorzystać z pomocy Rzecznika Finansowego).
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.