CO U NAS SŁYCHAĆ?

Śledź na bieżąco ważne wydarzenia w Nicolaus Banku, ofertę oraz innowacje z dziedziny bankowości.

18.09.2023

Rozmowa z Panią Katarzyną Ziółkowską-Bytyń.

KATEGORIE: Nowości

O Nicolaus Bank Cafe, nowo utworzonej placówce rozmawiamy z Panią Katarzyną Ziółkowską-Bytyń, członkiem Zarządu Nicolaus Banku.

Nicolaus Bank od wielu lat uważany jest za pioniera nowoczesności, czy właśnie to skłoniło Państwa do stworzenia Nicolaus Bank Cafe?

Tak, w Nicolaus Banku ciągle dążymy do tworzenia nowych, lepszych rozwiązań dla naszych klientów.

Tworząc Nicolaus Bank Cafe chcieliśmy stworzyć miejsce, które jest innowacyjne i kreatywne, które przekracza granice konwencjonalnej bankowości. Wprowadziliśmy nowatorskie rozwiązanie, które łączy wygodę kawiarni z nowoczesną bankowością.

Skąd pomysł na placówkę bankową tego typu?

Szukaliśmy nowej roli Oddziału, stawiając sobie pytanie, jak nasze Oddziały będą wyglądać w przyszłości. Tworząc Nicolaus Bank Cafe chcemy odkryć nowe możliwości na Orbicie Nicolaus Banku. Zdefiniowaliśmy bankowość przyszłości, poprzez integrację usług finansowych z komfortową przestrzenią dla lokalnej społeczności. Mamy nadzieję, że będzie to unikalne miejsce dla naszych klientów.

Czy od początku było wiadomo, że będzie miała taki charakter?

Szukaliśmy pomysłu, bo samo miejsce, gdzie mieści się Placówka wyróżnia się od naszych dotychczasowych lokalizacji. Nicolaus Bank Cafe znajduje się przecież w nowoczesnym budynku IBCL - Centrum Inteligentnego Biznesu, który został stworzony z myślą o wdrażaniu nowych produktów i usług oraz wspieraniu mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z regionu kujawsko-pomorskiego. Firmy te dzięki badaniom i testom mogą opracować, weryfikować i certyfikować własne rozwiązania. Od początku jednak wiedzieliśmy, że chcemy stworzyć komfortową przestrzeń dla lokalnej społeczności, zintegrowaną z nowoczesnymi usługami bankowymi.

Chcemy przyglądać się charakterowi naszej nowej Placówki a jeśli będzie taka potrzeba ulepszać go poprzez kolejne transformacje.

Dla kogo dedykowane jest Nicolaus Bank Cafe?

Dla każdego! Stworzyliśmy przestrzeń, która jest otwarta dla każdego, zarówno dla klientów Nicolaus Banku jak i pozostałych osób. To miejsce, gdzie każdy jest mile widziany.

W Nicolaus Bank Cafe oferujemy nie tylko dobrą kawę i przekąski, ale również ciche miejsce do pracy lub spotkań towarzyskich, szybkie Wi-Fi, kącik dla dzieci.To miejsce dla osób, które potrzebują miejsc do pracy poza domem, gdzie mogą spotkać się z klientami i pracować w spokojnej atmosferze lub po prostu zmienić otoczenie. Ponadto każda osoba będzie miała jednocześnie łatwy dostęp do usług bankowych i możliwość poszukania porad czy narzędzi, które pomogą im w zarządzaniu finansami.

Nicolaus Bank  Cafe ma być miejscem spotkań naszych Doradców z klientami, przestrzenią w której będziemy organizować wydarzenia bankowe czy imprezy społecznościowe takie jak wystawy, spotkania z ciekawymi osobami. Zatem każdy znajdzie tutaj coś dla siebie.

Jakie przywileje czy korzyści będą mieli klienci Nicolaus Banku odwiedzając Nicolaus Bank Cafe?

Klienci Nicolaus Banku znajdą specjalną ofertę cenową na przyjemność spożywania kawy i innego asortymentu w tym miejscu. Będą również mogli skorzystać z możliwości darmowej rezerwacji mobilnej salki konferencyjnej, w której, w wyciszonej przestrzeni można odbyć spotkanie biznesowe czy wydajnie popracować. Poza tym, nasi klienci będą mieli pierwszeństwo uczestnictwa w organizowanych wydarzeniach.

Czym się wyróżniać będzie NB Cafe na rynku finansowym?

Nicolaus Bank Cafe to więcej niż bank, to miejsce, gdzie technologia spotyka się z ludzkimi relacjami, gdzie kultura pracy spotyka się z kulturą relaksu. To miejsce, które łączy w sobie najlepsze aspekty bankowości, kawiarni i przestrzeni coworkingowej, tworząc unikalne środowisko, które jest idealne dla dzisiejszego, wiecznie zabieganego świata. To unikalne miejsce na biznesowej mapie Torunia.

Jakie nowoczesne technologie znajdują się w Nicolaus Bank Cafe?

Jest ich kilka. Zaraz po wejściu do kawiarni wita nas Nicolausowy Awatar – wirtualny doradca z którym możemy wejść w interakcję dotykową, za chwilę być może głosową. Naszym zdaniem, to zapowiedź, jak może wyglądać kontakt z doradcą w niedalekiej przyszłości.
Każda z osób ma również możliwość spotkania on-line z doradcą bankowym w naszym Hushoffice czyli akustycznej salce spotkań. Wystarczy umówić spotkanie w kalendarzu, wybrać temat rozmowy, a nasz doradca połączy się na ekranie i doradzi na temat danego produktu czy usługi bankowej.

Planujemy wprowadzać kolejne nowoczesne technologie, dlatego zachęcam do śledzenia strony internetowej https://nicolausbankcafe.pl/ czy fanpage na Facebooku, gdzie będziemy na bieżąco informować o tym, co dzieje się nowego w Nicolaus Bank Cafe.

Czy Nicolaus Bank Cafe to odpowiedź na konkretne potrzeby klientów czy raczej próba wyprzedzenia rynkowych trendów?

Jako Nicolaus Bank stale dążymy do tworzenia nowych, lepszych rozwiązań w świecie bankowości. Szukamy nowych ścieżek, którymi będzie podążać bankowość w przyszłości.

Tworząc miejsce Nicolaus Bank Cafe dążyliśmy do stworzenia przestrzeni, która jest nie tylko funkcjonalna, ale też inspiruje i zachęca do twórczego myślenia. Przestrzeni, która buduje silne relacje z klientami oraz społecznością. Która jest miejscem gdzie można doradzać w transakcjach bankowych, rozwijać relacje biznesowe oraz integrować się wzajemnie. Według nas jest to również odpowiedź na dzisiejsze potrzeby klientów, dla których relacje i budowanie społeczności, są bardzo ważne.

Czy przewidują Państwo otwieranie kolejnych placówek w tym formacie?

Tak jak wspomniałam wcześniej, Nicolaus Bank Cafe powstał, by przekonywać się, jaki charakter powinny mieć nasze placówki. W mojej ocenie, wiele z wprowadzanych technologii wykorzystamy w naszych innych Oddziałach. Być może będziemy tworzyć kolejne przestrzenie publiczne, jednak jaki one będą miały charakter, to już kolejne zadania na przyszłość.

Czy Nicolaus Bank ma w planach rozwijanie kolejnych innowacyjnych projektów w najbliższej przyszłości?

Nadal chcemy rozwijać nasze najnowsze dziecko, jakim jest Nicolaus Bank Cafe. Wdrażać w nim nowoczesne technologie, które usprawniają bankowość, budować silną społeczność. Testować innowacyjne podejścia, przyglądać się nim, analizować i w niedalekiej przyszłości, przenosić je na inne nasze Oddziały.

W jaki sposób wybieraliście lokalizację dla Nicolaus Bank Cafe? Czy były jakieś kluczowe czynniki, które miały wpływ na wybór?

Nicolaus Bank Cafe powstało w budynku Spółki IBCL - Centrum Inteligentnego Biznesu, którego jesteśmy udziałowcem jako Nicolaus Bank.  Nie mogło zatem zabraknąć tam naszego Oddziału, który chcieliśmy by był zgodnie z ideą budynku, miejscem gdzie powstają nowoczesne rozwiązania bankowe, które poddajemy badaniom i testom.

Dziękuję za rozmowę

Kontakt

Infolinia:
56 639 95 00
Centrala:
Nicolaus Bank
ul. Lelewela 33
87-100 Toruń
Godziny otwarcia: 8:00 - 16:00

ZASTRZEGANIE KART

+48 800 888 888

PLACÓWKI I BANKOMATY

  • WYŚLIJ WIADOMOŚĆ
  • UMÓW SIĘ NA SPOTKANIE

    Imię *

    Nazwisko *

    Nazwa firmy

    Telefon *

    E-mail *

    Temat wiadomości *

    Wybór segmentu *

    Wybór kategorii produktu *

    Wybór kategorii produktu *

    Wybór kategorii produktu *

    Wybór kategorii produktu *

    Wybór kategorii produktu *

    Wybór kategorii produktu *

    Wypłacana kwota *

    Placówka *

    Załącznik (.jpg, .png, .pdf, max 5MB)

    Treść *

    Informacja dotycząca przetwarzania Państwa danych osobowych znajduje się tutaj.

    * Pola wymagane

      Imię*

      Nazwisko *

      Nazwa firmy

      Telefon *

      E-mail *

      Temat spotkania *


      Wybór segmentu *

      Wybór kategorii produktu *

      Wybór kategorii produktu *

      Wybór kategorii produktu *

      Wybór kategorii produktu *

      Wybór kategorii produktu *

      Wybór kategorii produktu *

      Forma spotkania *

      Placówka *

      Twój doradca skontaktuje się z Tobą i zaprosi Cię do wideorozmowy. Zaproszenie otrzymasz nasz wskazany adres e-mail lub SMS-em.
      Do połączenia wystarczy Ci komputer lub telefon z przeglądarką internetową.

      Preferowany dzień kontaktu

      Preferowany miesiąc kontaktu

      Preferowane godziny kontaktu

      Treść *

      Informacja dotycząca przetwarzania Państwa danych osobowych znajduje się tutaj.

      * Pola wymagane

        Imię*

        Nazwisko *

        Nazwa firmy

        Telefon *

        E-mail *

        Temat spotkania *


        Wybór segmentu *

        Wybór kategorii produktu *

        Wybór kategorii produktu *

        Wybór kategorii produktu *

        Wybór kategorii produktu *

        Wybór kategorii produktu *

        Wybór kategorii produktu *

        Forma spotkania *

        Placówka *

        Twój doradca skontaktuje się z Tobą i zaprosi Cię do wideorozmowy. Zaproszenie otrzymasz nasz wskazany adres e-mail lub SMS-em.
        Do połączenia wystarczy Ci komputer lub telefon z przeglądarką internetową.

        Preferowany dzień kontaktu

        Preferowany miesiąc kontaktu

        Preferowane godziny kontaktu

        Treść *

        Informacja dotycząca przetwarzania Państwa danych osobowych znajduje się tutaj.

        * Pola wymagane