fbpx

CO U NAS SŁYCHAĆ?

Śledź na bieżąco ważne wydarzenia w Nicolaus Banku, ofertę oraz innowacje z dziedziny bankowości.

28.01.2022

Co to jest i jak działa BLIK?

KATEGORIE: Informacje, Porady
BLIK to jedna z najpopularniejszych płatności mobilnych, na czym polega? Dowiesz się z dzisiejszych aktualności.

1. Co to jest BLIK?

BLIK to sposób płatności mobilnych.

2. Co umożliwia BLIK?

BLIK umożliwia:
  • dokonanie płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych,
  • wypłatę gotówki w bankomatach obcych
  • wpłatę gotówki w naszych wpłatomatach

3. Kto może korzystać z BLIK-a?

Z BLIK-a mogą korzystać wszyscy posiadacze aplikacji mobilnej.

4. Jak zacząć korzystać z BLIK-a?

Skontaktuj się z nami telefonicznie 56 639 95 00 lub spróbuj sam uruchamiając tę usługę w naszej aplikacji mobilnej

5. Na jakich telefonach działa BLIK?

BLIK działa na smartfonach z oprogramowaniem Android oraz iOS. Do korzystania z BLIK-a niezbędne
jest połączenie z Internetem (pakiet danych lub wi-fi).

6. Czy BLIK jest bezpieczny?

Tak, jest to bezpieczne. Wykonanie transakcji BLIKIEM wymaga dostępu do aplikacji mobilnej. Każda
transakcja jest dodatkowo potwierdzana na urządzeniu mobilnym. Na ekranie potwierdzenia widoczna
jest m.in. kwota, rodzaj oraz odbiorca transakcji. Łączna dzienna kwota transakcji BLIK nie może
przekroczyć ustalonego dziennego limitu, który wynosi 10.000,00 PLN. W aplikacji mobilnej można
zmieniać limity transakcji gotówkowych, bezgotówkowych oraz internetowych.

Kod potrzebny do przeprowadzenia transakcji jest generowany i zarządzany centralnie przez Polski
Standard Płatności, operatora BLIK-a. Zapewnia to unikalność jednorazowego kodu, który jest
przypisany do użytkownika i ważny tylko przez 2 minuty. Sam BLIK, jako usługa, nie przechowuje żadnych
danych użytkownika, które mogłyby zostać wykradzione, przechwycone i wykorzystane w innej
transakcji.

7. Jakie są opłaty za korzystanie z BLIK-a?

  • BLIK w Nicolaus Banku  jest całkowicie darmowy. BLIKIEM możesz płacić w
    sklepach internetowych i stacjonarnych oraz wypłacać gotówkę z bankomatów obcych.
  •  W sklepach internetowych BLIK zwykle pojawia się jako jedna z wielu opcji na etapie wyboru
    metody płatności w trakcie zakupów.
  • Sklepy stacjonarne udostępniające BLIK-a oznaczone są naklejką.

8. Co zrobić jeśli zgubię telefon z zainstalowaną aplikacją banku?

Należy niezwłocznie nas poinformować. Jeżeli Twój telefon umożliwia zdalne wyczyszczenie jego
zawartości, w trosce o swoje dane przechowywane na telefonie, skorzystaj również z tej funkcji.
Pamiętaj również o tym, aby dostęp do swojego telefonu zabezpieczać hasłem lub pinem, co w
przypadku jego zgubienia zmniejsza ryzyko dostępu do danych przez osobę nieuprawnioną.

9. Czy mogę korzystać z BLIK-a podczas pobytu za granicą?

Nie. Z płatności BLIKIEM można korzystać tylko na terenie Polski.

Kontakt

Infolinia:
+48 56 639 95 00
Centrala:
Nicolaus Bank
ul. Lelewela 33
87-100 Toruń
Godziny otwarcia: 8:00 - 16:00

ZASTRZEGANIE KART

+48 800 888 888

PLACÓWKI I BANKOMATY

  • WYŚLIJ WIADOMOŚĆ
  • UMÓW SIĘ NA SPOTKANIE

    Imię *
    Nazwisko *
    Nazwa firmy
    Telefon *
    E-mail *
    Temat wiadomości *
    Wybór segmentu *
    Wybór kategorii produktu *

    Wybór kategorii produktu *

    Wybór kategorii produktu *

    Wybór kategorii produktu *

    Wybór kategorii produktu *

    Wybór kategorii produktu *

    Wypłacana kwota *
    Placówka *
    Załącznik (.jpg, .png, .pdf, max 5MB)
    Treść *
    Informacja dotycząca przetwarzania Państwa danych osobowych znajduje się tutaj.
    * Pola wymagane

      Imię*
      Nazwisko *
      Nazwa firmy
      Telefon *
      E-mail *
      Temat spotkania *


      Wybór segmentu *
      Wybór kategorii produktu *

      Wybór kategorii produktu *

      Wybór kategorii produktu *

      Wybór kategorii produktu *

      Wybór kategorii produktu *

      Wybór kategorii produktu *

      Forma spotkania *

      Placówka *
      Twój doradca skontaktuje się z Tobą i zaprosi Cię do wideorozmowy. Zaproszenie otrzymasz nasz wskazany adres e-mail lub SMS-em.
      Do połączenia wystarczy Ci komputer lub telefon z przeglądarką internetową.
      Preferowany dzień kontaktu
      Preferowany miesiąc kontaktu
      Preferowane godziny kontaktu
      Treść *
      Informacja dotycząca przetwarzania Państwa danych osobowych znajduje się tutaj.
      * Pola wymagane

        Imię*
        Nazwisko *
        Nazwa firmy
        Telefon *
        E-mail *
        Temat spotkania *


        Wybór segmentu *
        Wybór kategorii produktu *

        Wybór kategorii produktu *

        Wybór kategorii produktu *

        Wybór kategorii produktu *

        Wybór kategorii produktu *

        Wybór kategorii produktu *

        Forma spotkania *

        Placówka *
        Twój doradca skontaktuje się z Tobą i zaprosi Cię do wideorozmowy. Zaproszenie otrzymasz nasz wskazany adres e-mail lub SMS-em.
        Do połączenia wystarczy Ci komputer lub telefon z przeglądarką internetową.
        Preferowany dzień kontaktu
        Preferowany miesiąc kontaktu
        Preferowane godziny kontaktu
        Treść *
        Informacja dotycząca przetwarzania Państwa danych osobowych znajduje się tutaj.
        * Pola wymagane