BO JESTEŚ EKSPERTEM
Konto Biznes Ekspert
Przejrzyste konto do prowadzenia Twojej działalności. Konto Biznes Ekspert wychodzi naprzeciw Twoim codziennym potrzebom.
- 14,95 zł miesięcznie za prowadzenie konta z kartą
- 0 zł za używanie karty – wystarczy wykonać transakcje bezgotówkowe na sumę min. 500 zł w miesiącu
- 10 darmowych standardowych przelewów internetowych w miesiącu, każdy kolejny 1,25 zł
- 0 zł za wypłaty ze wszystkich krajowych bankomatów za pomocą BLIKA

KARTA DEBETOWA
BANKOWOŚĆ MOBILNA I INTERNETOWA
Zadbaj o swoje finanse, kiedy chcesz, gdzie chcesz i jak chcesz
Płać telefonem i zegarkiem, bez konieczności noszenia przy sobie karty płatniczej lub portfela. Korzystaj z płatności mobilnych – BLIKA, Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay lub Fitbit Pay. Ciesz się swobodnym dostępem do aplikacji i śledź historię płatności.


FAKTORING
Nowoczesne finansowanie
Wystawiasz faktury z odroczonym terminem płatności np. 30, 60 czy nawet 90 dni? Już teraz możesz je wymienić na gotówkę nawet w 5 minut dzięki faktoringowi SMEO.
BANKOWY FUNDUSZ GWARANCYJNY
Dla bezpieczeństwa Twoich środków
Twój komfort i bezpieczeństwo Twoich pieniędzy są dla nas priorytetem. W Nicolaus Banku Twoje środki niezmiennie chroni Bankowy Fundusz Gwarancyjny, dzięki któremu zasoby na rachunku objęte są 100-procentową gwarancją do wysokości 100 000 euro. Możesz na nas liczyć!

Pytania i odpowiedzi
Konto Ekspert jest rachunkiem firmowym przeznaczonym dla wszystkich klientów instytucjonalnych. Z oferty mogą korzystać zarówno obecni Klienci Banku, jak i osoby, które jeszcze nie miały okazji korzystać z usług Banku.
Poprzez aplikację mobilną Nicolaus Bank (dostępną dla urządzeń z systemem Android oraz iOS) lub przez bankowość internetową.
Posiadamy w swojej ofercie szeroki wachlarz płatności mobilnych tj. BLIK, Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay oraz Fitbit Pay.
Odpowiedź na to pytanie znajdziesz się w krótkim filmiku instruktażowym.
Dostęp do bankowości internetowej możesz uzyskać w dowolnej placówce Banku. Otrzymasz identyfikator oraz hasło startowe, które należy zmienić podczas pierwszego logowania.
Identyfikator (ID) jest podany w umowie lub we wniosku o elektroniczne kanały dostępu. Identyfikator możesz również uzyskać w dowolnej placówce Nicolaus Banku.
Jeśli chcesz sprawdzić saldo Twojego rachunku w bankowości internetowej wystarczy, że się zalogujesz i klikniesz w zakładkę Rachunki. Saldo Twojego rachunku możesz też sprawdzić w aplikacji mobilnej na ekranie startowym.
Jeśli chcesz sprawdzić swoją historię operacji w bankowości internetowej – wejdź w zakładkę Rachunki i kliknij na przycisk Historia przy wybranym koncie. Historia operacji jest też widoczna od razu po zalogowaniu w aplikacji mobilnej.
Jeśli chcesz pobrać potwierdzenie przelewu, wejdź w bankowości internetowej w zakładkę Rachunki i kliknij na przycisk Historia przy wybranym koncie. Następnie wejdź w szczegóły przelewu, w prawym dolnym rogu kliknij Potwierdzenie i wybierz PDF.
Jeśli chcesz sprawdzić w bankowości internetowej czy na Twoim koncie jest blokada środków, wystarczy, że wejdziesz w zakładkę Rachunki i klikniesz na przycisk Historia. Po lewej stronie rozwinie się menu, na którym pojawi się zakładka Blokady środków. Blokadę możesz także sprawdzić w aplikacji mobilnej po kliknięciu na Twoje konto firmowe na ekranie startowym.
Wystarczy, że zalogujesz się do bankowości internetowej, wybierzesz zakładkę Rachunki, następnie klikniesz na przycisk Przelew. Wówczas po lewej stronie pojawi się dodatkowe menu. Wybierz z niego zakładkę Zlecenia i kliknij Dodaj zlecenie.
Jeśli już masz konto firmowe, wystarczy, że zalogujesz się do bankowości internetowej i wypełnisz wniosek, który znajduje się w zakładce Wnioski w kategorii Inne.
Możesz dokonywać płatności kartą przez internet. Autoryzacja płatności internetowych kartą polega na podaniu prawidłowego numeru karty, daty ważności i z reguły również liczby kontrolnej znajdującej się na odwrocie karty (tzw. CVC2 lub CVV2). W przypadku sklepów internetowych oferujących usługę 3DSecure niezbędne jest także podanie dodatkowego hasła SMS, które jest wysłane na wskazany przez Ciebie numer telefonu komórkowego. Należy także ustanowić odpowiedź na pytanie weryfikacyjne.
Wszystkie nasze karty płatnicze są objęte standardem bezpieczeństwa 3D Secure. Niektóre sklepy internetowe są oznaczone symbolami „MasterCard SecureCode” lub „Verified by VISA”, czyli płatności w tych sklepach są zabezpieczone usługą 3D Secure. Oznacza to, że płatność za produkt za pomocą karty musisz dodatkowo potwierdzić bezpłatnym kodem 3DSecure, który otrzymujesz SMS-em na wskazany przez Ciebie numer telefonu komórkowego oraz odpowiedzieć na pytanie weryfikacyjne.
Tak, możesz korzystać z przelewów Express Elixir oraz BlueCash. Więcej informacji znajdziesz TUTAJ.
Oczywiście! Dzięki usługom PayU, PayByLink oraz PayByNet przelewy między bankami realizowane są w trybie natychmiastowym. Rozwiązanie to nie wymaga ręcznego wprowadzania danych do formatki przelewu , wystarczy, że podczas dokonywania płatności wybierzesz logo Nicolaus Banku, zalogujesz się do bankowości internetowej i zatwierdzisz transakcję kodem SMS. Takie płatności dostępne są w większości platform zakupowych w internecie.
Dokładnie tak! Nasze wielofunkcyjne urządzenia samoobsługowe umożliwiają autoryzację biometryczną, czyli możliwość wpłaty lub wypłaty gotówki za pomocą skanu dłoni, bez użycia karty. Wdrożone rozwiązanie wykorzystuje technologię opartą o analizę naczyń krwionośnych dłoni (tzw. technologia palm vein).
Główne atuty biometrii to:
- bezpieczeństwo – masz pewność, że ręki Ci nie ukradną,
- oszczędność czasu – wystarczy, że przyłożysz dłoń do czytnika i wpiszesz swoje hasło,
- wygoda – karty możesz zapomnieć, dłoń jest zawsze „pod ręką”.