KORZYŚCI DLA CIEBIE

Konto Moc Korzyści

Wygodne przelewy internetowe, darmowa aplikacja mobilna. Konto Moc Korzyści wychodzi naprzeciw Twoim codziennym potrzebom.

  • za używanie karty – wystarczy wykonać transakcje bezgotówkowe na sumę min. 300 zł w miesiącu
  • za korzystanie z aplikacji i płatności mobilnych (płatności telefonem i zegarkiem)
  • za wypłaty ze wszystkich krajowych bankomatów za pomocą BLIKA
  • za korzystanie z usługi identyfikacji biometrycznej

STANDARD

0 zł / miesiąc

  • 0 zł za używanie karty – wystarczy, że wykonasz transakcje bezgotówkowe na sumę min. 300 zł w miesiącu,
  • 0 zł za wypłaty z bankomatów własnych (Spółdzielcza Sieć Bankomatów)
  • 0 zł za wypłaty za pomocą skanu dłoni (biometria) z wielofunkcyjnych urządzeń Nicolaus Banku,
  • 0,45 zł za standardowy przelew internetowy,
  • Limit w koncie – 5,00% prowizji.

PREMIUM

12,95 zł / miesiąc

  • 0 zł za używanie karty – wystarczy, że wykonasz transakcje bezgotówkowe na sumę min. 300 zł w miesiącu,
  • 0 zł za standardowe przelewy internetowe w miesiącu – BEZ LIMITU!
  • 3 przelewy ekspresowe (Express Elixir) w miesiącu – GRATIS!
  • 0 zł za wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce,
  • 0 zł za wypłaty za pomocą skanu dłoni (biometria) z wielofunkcyjnych urządzeń Nicolaus Banku,
  • Limit w koncie – 0,95% prowizji.

KARTA DEBETOWA

Poczuj swobodę zakupów! Płać szybko i wygodnie, zbliżeniowo lub na PIN, a przez internet - bezpiecznie z usługą 3D Secure.
ZAMÓW KARTĘ

BANKOWOŚĆ MOBILNA I INTERNETOWA

Zadbaj o swoje finanse, kiedy chcesz, gdzie chcesz i jak chcesz

Nie ma wygodnego zarządzania pieniędzmi bez internetowego dostępu do konta lub aplikacji mobilnej. W Nicolaus Banku poświęcamy tym rozwiązaniom wiele czasu, by kontrola wydatków, codzienne zakupy lub przelewy były dla Ciebie łatwe i szybkie.

bezpieczeństwo BFG

BANKOWY FUNDUSZ GWARANCYJNY

Dla bezpieczeństwa Twoich środków

Twój komfort i bezpieczeństwo Twoich pieniędzy są dla nas priorytetem. W Nicolaus Banku Twoje środki niezmiennie chroni Bankowy Fundusz Gwarancyjny, dzięki któremu zasoby na rachunku objęte są 100-procentową gwarancją do wysokości 100 000 euro. Możesz na nas liczyć!

Pytania i odpowiedzi

To bardzo proste. Wystarczy, że podczas wypełniania wniosku online, zaznaczysz opcję przeniesienia konta lub odwiedzisz jedną z placówek Nicolaus Banku, a my poprowadzimy Cię krok po kroku:

  • zamkniemy Twój rachunek i przeniesiemy środki na nowe konto w Nicolaus Banku,
  • powiadomimy o zmianie numeru konta Twojego pracodawcę i ZUS.

KONTO MOC KORZYŚCI jest dostępne dla wszystkich osób fizycznych posiadających status konsumenta.

Tak. Druga osoba otrzyma wówczas swój dostęp do bankowości internetowej oraz kartę do konta.

Tak, plan taryfowy KONTA MOC KORZYŚCI możesz zmienić na inny w dowolnym momencie. Wystarczy, że wypełnisz krótki wniosek w bankowości internetowej wybierając zakładkę Wnioski, a następnie kategorię Inne.

Poprzez aplikację mobilną Nicolaus Bank (dostępną dla urządzeń z systemem Android oraz iOS) lub przez bankowość internetową.

Posiadamy w swojej ofercie szeroki wachlarz płatności mobilnych tj. BLIK, Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay oraz Fitbit Pay.

Dostęp do bankowości internetowej możesz uzyskać w dowolnej placówce Banku. Otrzymasz identyfikator oraz hasło startowe, które należy zmienić podczas pierwszego logowania.

Identyfikator (ID) jest podany w umowie lub we wniosku o elektroniczne kanały dostępu. Identyfikator możesz również uzyskać w dowolnej placówce Nicolaus Banku.

Jeśli chcesz sprawdzić saldo Twojego rachunku w bankowości internetowej wystarczy, że się zalogujesz i klikniesz w zakładkę Rachunki. Saldo Twojego rachunku możesz też sprawdzić w aplikacji mobilnej na ekranie startowym.

Jeśli chcesz sprawdzić swoją historię operacji w bankowości internetowej – wejdź w zakładkę Rachunki i kliknij na przycisk Historia przy wybranym koncie. Historia operacji jest też widoczna od razu po zalogowaniu w aplikacji mobilnej.

Jeśli chcesz pobrać potwierdzenie przelewu, wejdź w bankowości internetowej w zakładkę Rachunki i kliknij na przycisk Historia przy wybranym koncie. Następnie wejdź w szczegóły przelewu, w prawym dolnym rogu kliknij Potwierdzenie i wybierz PDF.

Jeśli chcesz sprawdzić w bankowości internetowej czy na Twoim koncie jest blokada środków, wystarczy, że wejdziesz w zakładkę Rachunki i klikniesz na przycisk Historia. Po lewej stronie rozwinie się menu, na którym pojawi się zakładka Blokady środków. Blokadę możesz także sprawdzić w aplikacji mobilnej po kliknięciu na Twoje konto osobiste na ekranie startowym.

Wystarczy, że zalogujesz się do bankowości internetowej, wybierzesz zakładkę Rachunki, następnie klikniesz na przycisk Przelew. Wówczas po lewej stronie pojawi się dodatkowe menu. Wybierz z niego zakładkę Zlecenia i kliknij Dodaj zlecenie.

Jeśli już masz konto osobiste, wystarczy, że zalogujesz się do bankowości internetowej i wypełnisz wniosek, który znajduje się w zakładce Wnioski w kategorii Inne.

Możesz dokonywać płatności kartą przez internet. Autoryzacja płatności internetowych kartą polega na podaniu prawidłowego numeru karty, daty ważności i z reguły również liczby kontrolnej znajdującej się na odwrocie karty (tzw. CVC2 lub CVV2). W przypadku sklepów internetowych oferujących usługę 3DSecure niezbędne jest także podanie dodatkowego hasła SMS, które jest wysłane na wskazany przez Ciebie numer telefonu komórkowego. Należy także ustanowić odpowiedź na pytanie weryfikacyjne.

Wszystkie nasze karty płatnicze są objęte standardem bezpieczeństwa 3D Secure. Niektóre sklepy internetowe są oznaczone symbolami „MasterCard SecureCode” lub „Verified by VISA”, czyli płatności w tych sklepach są zabezpieczone usługą 3D Secure. Oznacza to, że płatność za produkt za pomocą karty musisz dodatkowo potwierdzić bezpłatnym kodem 3DSecure, który otrzymujesz SMS-em na wskazany przez Ciebie numer telefonu komórkowego oraz odpowiedzieć na pytanie weryfikacyjne.

Tak, możesz korzystać z przelewów Express Elixir oraz BlueCash. Więcej informacji znajdziesz TUTAJ.

Oczywiście! Dzięki usługom PayU, PayByLink oraz PayByNet przelewy między bankami realizowane są w trybie natychmiastowym. Rozwiązanie to nie wymaga ręcznego wprowadzania danych do formatki przelewu , wystarczy, że podczas dokonywania płatności wybierzesz logo Nicolaus Banku, zalogujesz się do bankowości internetowej i zatwierdzisz transakcję kodem SMS. Takie płatności dostępne są w większości platform zakupowych w internecie.

Dokładnie tak! Nasze wielofunkcyjne urządzenia samoobsługowe umożliwiają autoryzację biometryczną, czyli możliwość wpłaty lub wypłaty gotówki za pomocą skanu dłoni, bez użycia karty. Wdrożone rozwiązanie wykorzystuje technologię opartą o analizę naczyń krwionośnych dłoni (tzw. technologia palm vein).

Główne atuty biometrii to:

  • bezpieczeństwo – masz pewność, że ręki Ci nie ukradną,
  • oszczędność czasu – wystarczy, że przyłożysz dłoń do czytnika i wpiszesz swoje hasło,
  • wygoda – karty możesz zapomnieć, dłoń jest zawsze „pod ręką”.

Kontakt

Infolinia:
+48 56 639 95 00
Centrala:
Nicolaus Bank
ul. Lelewela 33
87-100 Toruń
Godziny otwarcia: 8:00 - 16:00

ZASTRZEGANIE KART

+48 800 888 888

PLACÓWKI I BANKOMATY

  • WYŚLIJ WIADOMOŚĆ
  • UMÓW SIĘ NA SPOTKANIE
Imię *
Nazwisko *
Nazwa firmy
Telefon *
E-mail *
Temat wiadomości *
Wybór segmentu *
Wybór kategorii produktu *

Wypłacana kwota *
Placówka *
Załącznik (.jpg, .png, .pdf, max 5MB)
Treść *
Informacja dotycząca przetwarzania Państwa danych osobowych znajduje się tutaj.
* Pola wymagane

Imię *
Nazwisko *
Nazwa firmy
Telefon *
E-mail *
Temat spotkania *
Segment *
Kategoria produktu *
Forma spotkania *

Placówka *
Twój doradca skontaktuje się z Tobą i zaprosi Cię do wideorozmowy. Zaproszenie otrzymasz nasz wskazany adres e-mail lub SMS-em.
Do połączenia wystarczy Ci komputer lub telefon z przeglądarką internetową.
Preferowane godziny kontaktu
Treść *
Informacja dotycząca przetwarzania Państwa danych osobowych znajduje się tutaj.
* Pola wymagane

Imię *
Nazwisko *
Nazwa firmy
Telefon *
E-mail *
Temat spotkania *
Segment *
Kategoria produktu *
Forma spotkania *

Placówka *
Twój doradca skontaktuje się z Tobą i zaprosi Cię do wideorozmowy. Zaproszenie otrzymasz nasz wskazany adres e-mail lub SMS-em.
Do połączenia wystarczy Ci komputer lub telefon z przeglądarką internetową.
Preferowane godziny kontaktu
Treść *
Informacja dotycząca przetwarzania Państwa danych osobowych znajduje się tutaj.
* Pola wymagane