SZEŚĆ ZER NA START
Dlaczego konto dla młodych w Nicolaus Banku?
WSZYSTKONTO, czyli darmowe konto dla młodych od 13 roku życia:
- za prowadzenie konta z kartą debetową
- za używanie karty, wystarczy zapłacić nią przynajmniej raz
- za przelewy internetowe (standardowe)
- za wypłaty kartą z bankomatów Planet Cash i Spółdzielczej Sieci Bankomatów
- za wpłaty i wypłaty na skan dłoni w urządzeniach Nicolaus Banku
- za płatności i wypłaty ze wszystkich bankomatów za pomocą BLIKA

Jak założyć nastolatkowi KONTO DLA MŁODYCH?
- Przygotuj legitymację szkolną dziecka oraz swój dokument tożsamości,
- Wspólnie wypełnijcie krótki wniosek online i podpiszcie umowę.
Do założenia konta niezbędna jest zgoda rodzica lub opiekuna prawnego.

BANKOWOŚĆ MOBILNA I INTERNETOWA
Pieniądze w zasięgu ręki
Aplikacja mobilna, BLIK, Google Pay, czy Apple Pay to nowoczesne rozwiązania, które młodzież uwielbia i z łatwością z nich korzysta! Znajdziesz je wszystkie w darmowym KONCIE DLA MŁODYCH – WSZYSTKONTO!
FUNDUSZ GWARANCYJNY BFG
Dla bezpieczeństwa Twoich środków
Komfort Klientów i bezpieczeństwo ich pieniędzy są dla nas priorytetem. Dlatego w Nicolaus Banku środki chroni Bankowy Fundusz Gwarancyjny (BFG), dzięki któremu zasoby rachunku objęte są 100-procentową gwarancją do wysokości 100 000 euro. Możesz na nas liczyć!

Pytania i odpowiedzi
Konto jest dostępne dla wszystkich osób w wieku 13-20 lat. Młodzież w wieku 13-17 lat potrzebuje zgody rodzica lub opiekuna prawnego oraz legitymacji szkolnej. Osoby pełnoletnie mogą samodzielnie założyć konto online – potrzebny będzie jedynie dowód osobisty.
Posiadacz konta nadal będzie mógł korzystać z konta osobistego w Nicolaus Banku. KONTO DLA MŁODYCH – WSZYSTKONTO zmieni się wówczas w KONTO MOC KORZYŚCI – plan taryfowy OPTIMUM. Oczywiście istnieje możliwość zmiany tego planu na inny, w dowolnym momencie.
Poprzez aplikację mobilną Nicolaus Bank (dostępną dla urządzeń z systemem Android oraz iOS) lub przez bankowość internetową.
Posiadamy w swojej ofercie szeroki wachlarz płatności mobilnych tj. BLIK, Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay oraz Fitbit Pay.
Odpowiedź na to pytanie znajduje się, w krótkim filmiku instruktażowym.
Identyfikator (ID) jest podany w umowie lub we wniosku o elektroniczne kanały dostępu. Identyfikator można również uzyskać w dowolnej placówce Nicolaus Banku.
W zakładce Rachunki należy wybrać Historia przy wybranym koncie. Historia operacji jest też widoczna od razu po zalogowaniu w aplikacji mobilnej.
Wystarczy wejść w bankowości internetowej w zakładkę Rachunki i kliknąć przycisk Historia przy wybranym koncie. Następnie należy wybrać szczegóły przelewu, w prawym dolnym rogu – Potwierdzenie i wybierz PDF.
Blokadę środków na rachunku można sprawdzić wchodząc w zakładkę Rachunki i klikając w przycisk Historia. Po lewej stronie rozwinie się menu, na którym pojawi się zakładka Blokady środków. Blokadę można także sprawdzić w aplikacji mobilnej po kliknięciu na konto osobiste na ekranie startowym.
Wystarczy, zalogować się do bankowości internetowej, wybrać zakładkę Rachunki, a następnie Przelew. Wówczas po lewej stronie pojawi się dodatkowe menu, z którego należy wybrać zakładkę Zlecenia i Dodaj zlecenie.
Oczywiście, może dokonywać płatności kartą przez internet. Autoryzacja płatności internetowych kartą polega na podaniu prawidłowego numeru karty, daty ważności i z reguły również liczby kontrolnej znajdującej się na odwrocie karty (tzw. CVC2 lub CVV2). W przypadku sklepów internetowych oferujących usługę 3DSecure niezbędne jest także podanie dodatkowego hasła SMS, które jest wysłane na wskazany numer telefonu komórkowego. Należy także ustanowić odpowiedź na pytanie weryfikacyjne.
Wszystkie nasze karty płatnicze są objęte standardem bezpieczeństwa 3D Secure. Niektóre sklepy internetowe są oznaczone symbolami „MasterCard SecureCode” lub „Verified by VISA”, czyli płatności w tych sklepach są zabezpieczone usługą 3D Secure. Oznacza to, że płatność za produkt za pomocą karty należy dodatkowo potwierdzić bezpłatnym kodem 3DSecure, który wysyłamy SMS-em na wskazany numer telefonu komórkowego oraz odpowiedzieć na pytanie weryfikacyjne.
Tak, może korzystać z przelewów Express Elixir oraz BlueCash. Więcej informacji znajdziesz TUTAJ.
Oczywiście! Dzięki usługom PayU, PayByLink oraz PayByNet przelewy między bankami realizowane są w trybie natychmiastowym. Rozwiązanie to nie wymaga ręcznego wprowadzania danych do formatki przelewu , wystarczy podczas dokonywania płatności wybrać logo Nicolaus Banku, zalogować się do bankowości internetowej i zatwierdzić transakcję kodem SMS. Takie płatności dostępne są w większości platform zakupowych w internecie.
Dokładnie tak! Nasze wielofunkcyjne urządzenia samoobsługowe umożliwiają autoryzację biometryczną, czyli możliwość wpłaty lub wypłaty gotówki za pomocą skanu dłoni, bez użycia karty. Wdrożone rozwiązanie wykorzystuje technologię opartą o analizę naczyń krwionośnych dłoni (tzw. technologia palm vein).
Główne atuty biometrii to:
- bezpieczeństwo – masz pewność, że ręki Ci nie ukradną,
- oszczędność czasu – wystarczy, że przyłożysz dłoń do czytnika i wpiszesz swoje hasło,
- wygoda – karty możesz zapomnieć, dłoń jest zawsze „pod ręką”.