Kto może założyć Konto dla młodych – WSZYSTKONTO?
Konto jest dostępne dla wszystkich osób w wieku 13-20 lat. Jeśli masz 13-17 lat potrzebna będzie zgoda Twojego rodzica lub opiekuna prawnego oraz legitymacja szkolna. Jeśli masz 18 lat – konto możesz założyć samodzielnie i wystarczy Ci tylko dowód osobisty.
Czy mogę dalej korzystać z konta po ukończeniu 20 lat?
Dalej będziesz mógł korzystać z konta osobistego w Nicolaus Banku. Twoje konto zmieni się wówczas na KONTO MOC KORZYŚCI – plan taryfowy OPTIMUM. Oczywiście będziesz miał możliwość zmiany tego planu na inny, wybrany przez Ciebie, w dowolnym momencie.
W jaki sposób mogę samodzielnie zarządzać swoim kontem?
Poprzez aplikację mobilną Nicolaus Bank (dostępną dla urządzeń z systemem Android oraz iOS) lub przez bankowość internetową.
Z jakich płatności mobilnych mogę korzystać posiadając WSZYSTKONTO?
Posiadamy w swojej ofercie szeroki wachlarz płatności mobilnych tj. BLIK, Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay oraz Fitbit Pay.
Jak aktywować aplikację mobilną NICOLAUS BANK?
Odpowiedź na to pytanie znajdziesz się w krótkim filmiku instruktażowym.
Jak aktywować bankowość internetową?
Dostęp do bankowości internetowej możesz uzyskać w dowolnej placówce Banku. Otrzymasz identyfikator oraz hasło startowe, które należy zmienić podczas pierwszego logowania.
Gdzie mogę znaleźć mój identyfikator do logowania do bankowości internetowej?
Identyfikator (ID) jest podany w umowie lub we wniosku o elektroniczne kanały dostępu. Identyfikator możesz również uzyskać w dowolnej placówce Nicolaus Banku.
Jak sprawdzić saldo na rachunku?
Jeśli chcesz sprawdzić saldo Twojego rachunku w bankowości internetowej wystarczy, że się zalogujesz i klikniesz w zakładkę Rachunki. Saldo Twojego rachunku możesz też sprawdzić w aplikacji mobilnej na ekranie startowym.
Jak sprawdzić historię operacji konta?
Jeśli chcesz sprawdzić swoją historię operacji w bankowości internetowej – wejdź w zakładkę Rachunki i kliknij na przycisk Historia przy wybranym koncie. Historia operacji jest też widoczna od razu po zalogowaniu w aplikacji mobilnej.
W jaki sposób uzyskać potwierdzenie przelewu w PDF w bankowości internetowej?
Jeśli chcesz pobrać potwierdzenie przelewu, wejdź w bankowości internetowej w zakładkę Rachunki i kliknij na przycisk Historia przy wybranym koncie. Następnie wejdź w szczegóły przelewu, w prawym dolnym rogu kliknij Potwierdzenie i wybierz PDF.
Gdzie znaleźć kwotę blokady kartowej na rachunku?
Jeśli chcesz sprawdzić w bankowości internetowej czy na Twoim koncie jest blokada środków, wystarczy, że wejdziesz w zakładkę Rachunki i klikniesz na przycisk Historia. Po lewej stronie rozwinie się menu, na którym pojawi się zakładka Blokady środków. Blokadę możesz także sprawdzić w aplikacji mobilnej po kliknięciu na Twoje konto osobiste na ekranie startowym.
Jak ustanowić zlecenie stałe w bankowości internetowej?
Wystarczy, że zalogujesz się do bankowości internetowej, wybierzesz zakładkę Rachunki, następnie klikniesz na przycisk Przelew. Wówczas po lewej stronie pojawi się dodatkowe menu. Wybierz z niego zakładkę Zlecenia i kliknij Dodaj zlecenie.
Jak można zawnioskować o wydanie karty?
Jeśli już masz konto, wystarczy, że zalogujesz się do bankowości internetowej i wypełnisz wniosek, który znajduje się w zakładce Wnioski w kategorii Inne.
Czy mogę zapłacić kartą przez internet?
Możesz dokonywać płatności kartą przez internet. Autoryzacja płatności internetowych kartą polega na podaniu prawidłowego numeru karty, daty ważności i z reguły również liczby kontrolnej znajdującej się na odwrocie karty (tzw. CVC2 lub CVV2). W przypadku sklepów internetowych oferujących usługę 3DSecure niezbędne jest także podanie dodatkowego hasła SMS, które jest wysłane na wskazany przez Ciebie numer telefonu komórkowego. Należy także ustanowić odpowiedź na pytanie weryfikacyjne.
Czym jest usługa 3D Secure?
Wszystkie nasze karty płatnicze są objęte standardem bezpieczeństwa 3D Secure. Niektóre sklepy internetowe są oznaczone symbolami „MasterCard SecureCode” lub „Verified by VISA”, czyli płatności w tych sklepach są zabezpieczone usługą 3D Secure. Oznacza to, że płatność za produkt za pomocą karty musisz dodatkowo potwierdzić bezpłatnym kodem 3DSecure, który otrzymujesz SMS-em na wskazany przez Ciebie numer telefonu komórkowego oraz odpowiedzieć na pytanie weryfikacyjne.
Czy mogę korzystać z przelewów ekspresowych?
Tak, możesz korzystać z przelewów Express Elixir oraz BlueCash. Więcej informacji znajdziesz TUTAJ.
Czy mogę korzystać z szybkich płatności internetowych?
Oczywiście! Dzięki usługom PayU, PayByLink oraz PayByNet przelewy między bankami realizowane są w trybie natychmiastowym. Rozwiązanie to nie wymaga ręcznego wprowadzania danych do formatki przelewu , wystarczy, że podczas dokonywania płatności wybierzesz logo Nicolaus Banku, zalogujesz się do bankowości internetowej i zatwierdzisz transakcję kodem SMS. Takie płatności dostępne są w większości platform zakupowych w internecie.
Czy mogę wypłacić gotówkę na skan dłoni z urządzeń Nicolaus Banku?
Dokładnie tak! Nasze wielofunkcyjne urządzenia samoobsługowe umożliwiają autoryzację biometryczną, czyli możliwość wpłaty lub wypłaty gotówki za pomocą skanu dłoni, bez użycia karty. Wdrożone rozwiązanie wykorzystuje technologię opartą o analizę naczyń krwionośnych dłoni (tzw. technologia palm vein).
Główne atuty biometrii to: