AKTUALNOŚCI

15.09.2023

Pytania i odpowiedzi: Kantor wymiany walut online

KANTOR WYMIANY WALUT ONLINE

Kto może korzystać z kantoru?

Usługa jest darmowa i dostępna dla wszystkich Klientów Nicolaus Banku.

Jakie waluty zostały udostępnione w kantorze?

Na ten moment oferujemy trzy waluty: euro (EUR), dolar amerykański (USD) oraz funt brytyjski (GBP).

Jakie kryteria muszę spełnić, aby korzystać z kantoru walutowego?

Wystarczy, że posiadasz konto osobiste lub konto firmowe oraz konto walutowe z dostępem do bankowości internetowej. Wymiana walut następuje zawsze pomiędzy rachunkiem w złotych a rachunkiem w walucie wymienialnej.

Czy jeśli mam konto osobiste lub konto firmowe oraz konto walutowe to mogę już zacząć wymieniać waluty w kantorze?

  • Jeśli jesteś Klientem Indywidualnym – tak, usługa jest dostępna w bankowości internetowej w zakładce Kantor walutowy.
  • Jeśli jesteś Klientem Instytucjonalnym i prowadzisz gospodarstwo rolne – tak, usługa jest dostępna w bankowości internetowej w zakładce Kantor walutowy.
  • Jeśli jesteś Klientem Instytucjonalnym i prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą – tak, usługa jest dostępna w bankowości internetowej w zakładce Kantor walutowy.
  • Jeśli jesteś Klientem Instytucjonalnym i prowadzisz większą firmę – napisz do nas krótką wiadomość w bankowości internetowej, że chcesz zacząć korzystać z kantoru walutowego lub wyślij do nas wiadomość z formularza kontaktowego, a uruchomimy Ci tą usługę.

Nie mam konta walutowego, a chciałbym zacząć korzystać z kantoru. Co powinienem zrobić?

Jeśli masz konto osobiste lub konto firmowe – załóż konto walutowe i będziesz mógł korzystać z kantoru. Konto możesz otworzyć samodzielnie w bankowości internetowej (zakładka: Rachunki, Otwórz nowy rachunek). Powiadomimy Ciebie SMS-em o dodaniu pełnych funkcjonalności do nowo otwartego konta.

Chcę szczegółowo, krok po kroku dowiedzieć się jak wygląda wymiana walut online w Nicolaus Banku. Co powinienem zrobić?

Zapoznaj się z naszym przewodnikiem.