Dzięki aplikacji mobilnej Nicolaus Bank możesz m.in.:
Mając w rękach tyle możliwości, możesz spokojnie zarządzać finansami swojej firmy! A dodatkowo – korzystaj z płatności mobilnych – BLIKA, Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay oraz Fitbit Pay. Płać telefonem i zegarkiem, bez konieczności noszenia przy sobie karty płatniczej lub portfela.
Aby pobrać bezpłatną aplikację Nicolaus Bank, wejdź do sklepu Google Play (dla urządzeń z systemem Android) lub App Store (dla urządzeń z systemem IOS). I już!
W Nicolaus Banku możesz także wygodnie zarządzać swoimi finansami dzięki internetowemu dostępowi do konta. Poświęcamy wiele czasu na jego rozwijanie, by kontrola wydatków, codzienne zakupy lub przelewy były dla Ciebie łatwe i szybkie.
Zapraszamy do obejrzenia naszego filmu instruktażowego dotyczącego usługi przelew BLIK na telefon.
ŁUKASZ
OSSOWSKI
JUSTYNA
MARUSZAK
BEATA
SZYMCZAK
RAFAŁ
OLSZEWSKI
Jak aktywować bankowość internetową?
Dostęp do bankowości internetowej możesz uzyskać w dowolnej placówce Banku. Otrzymasz identyfikator oraz hasło startowe, które należy zmienić podczas pierwszego logowania.
Gdzie mogę znaleźć mój identyfikator do logowania do bankowości internetowej?
Identyfikator (ID) jest podany w umowie lub we wniosku o elektroniczne kanały dostępu. Identyfikator możesz również uzyskać w dowolnej placówce Nicolaus Banku.
Jak ustanowić bezpieczne hasło do bankowości internetowej?
Twoje hasło powinno składać się z minimum 8 znaków: co najmniej jednej małej litery, jednej dużej litery, jednej cyfry oraz znaku specjalnego. Pamiętaj, aby nie udostępniać innym osobom Twoich danych do logowania.
Jak odblokować dostęp do bankowości internetowej?
Jeżeli nie pamiętasz hasła do bankowości internetowej lub zablokowałeś sobie do niej dostęp wpisując trzykrotnie błędne hasło, wystarczy, że skontaktujesz się z nami telefonicznie pod numerem tel. +48 56 639 95 00, a my nadamy Ci nowe hasło.
Jak sprawdzić saldo na rachunku w bankowości internetowej?
Jeśli chcesz sprawdzić saldo Twojego rachunku, wystarczy, że zalogujesz się do bankowości internetowej i klikniesz w zakładkę Rachunki.
Jak sprawdzić historię operacji w bankowości internetowej?
Jeśli chcesz sprawdzić swoją historię operacji – wejdź w bankowości internetowej w zakładkę Rachunki i kliknij na przycisk Historia przy wybranym koncie.
W jaki sposób uzyskać potwierdzenie przelewu w PDF w bankowości internetowej?
Jeśli chcesz pobrać potwierdzenie przelewu, wejdź w bankowości internetowej w zakładkę Rachunki i kliknij na przycisk Historia przy wybranym koncie. Następnie wejdź w szczegóły przelewu, w prawym dolnym rogu kliknij Potwierdzenie i wybierz PDF.
Gdzie znaleźć kwotę blokady na rachunku w bankowości internetowej?
Jeśli chcesz sprawdzić czy na Twoim koncie jest blokada środków, wystarczy, że wejdziesz w zakładkę Rachunki w bankowości internetowej i klikniesz na przycisk Historia. Po lewej stronie rozwinie się menu, na którym pojawi się zakładka Blokady środków.
Jak doładować telefon w bankowości internetowej Nicolaus Banku?
Zaloguj się do bankowości internetowej i wybierz zakładkę Rachunki. Następnie kliknij na przycisk Doładowanie przy wybranym koncie i wypełnij formularz.
Czy mogę anulować zlecony przelew natychmiastowy (BlueCash, Express Elixir)?
Ze względu na to, iż jest to przelew, który pozwala przelać środki na rachunek w innym banku nawet w kilkanaście sekund – nie ma możliwości wycofania takiego przelewu.
W jakich godzinach wysyłane są standardowe przelewy?
Przelewy zlecone do godz. 13.00 realizowane są w tym samym dniu roboczym. Przelewy zlecone po godz. 13.00 i w dniu wolnym od pracy realizowane są w kolejnym dniu roboczym.
Jak mogę wysłać przelew do ZUS w bankowości internetowej?
Wystarczy, że po zalogowaniu w bankowości internetowej wybierzesz zakładkę Rachunki, następnie klikniesz przycisk Przelew. Wówczas po lewej stronie pojawi się dodatkowe menu. W kategorii Przelewy jednorazowe wybierz Przelew do ZUS.
Czy w bankowości internetowej można wykonać przelew za granicę w walucie innej niż PLN?
Tak, wystarczy, że po zalogowaniu do bankowości internetowej klikniesz na zakładkę Rachunki i klikniesz na przycisk Przelew. Następnie wybierzesz zakładkę Przelewy jednorazowe, a następnie Przelew dewizowy. Przy przelewach na rachunek prowadzony w kraju Unii Europejskiej należy wprowadzić numer IBAN odbiorcy, jego dane, tytuł, kwotę oraz walutę przelewu. Natomiast w przypadku przelewu na rachunek poza UE, dodatkowo wymagane będą dane banku odbiorcy (nazwa, kraj oraz SWIFT Banku).
Jak ustanowić zlecenie stałe w bankowości internetowej?
Wystarczy, że po zalogowaniu w bankowości internetowej wybierzesz zakładkę Rachunki, następnie klikniesz na przycisk Przelew. Wówczas po lewej stronie pojawi się dodatkowe menu. Wybierz z niego zakładkę Zlecenia i kliknij Dodaj zlecenie.
Jakie dane mogę samodzielnie zmienić przez bankowość internetową?
W bankowości internetowej możesz złożyć wniosek o zmianę danych osobowych, który znajdziesz w zakładce Wnioski i kategorii Inne. Obejmuje on następujące dane:
Pozostałe dane osobowe, ze względów bezpieczeństwa, możesz zaktualizować w dowolnie wybranej przez Ciebie placówce banku.