BANKOWOŚĆ MOBILNA
Cały bank w Twojej kieszeni
Dzięki aplikacji mobilnej Nicolaus Bank możesz m.in.:
- sprawdzić saldo i historię konta,
- opłacić faktury i dodawać przelewy zdefiniowane,
- płacić i wypłacać kodem BLIK,
- zrealizować przelew BLIK na telefon,
- założyć lokatę,
- udostępnić swój numer konta,
- mobilnie autoryzować transakcje,
- sprawdzić harmonogram i szczegóły kredytu,
- sprawdzać blokady kartowe,
- wpłacić i wypłacić gotówkę, za pomocą smartKARTY, z wielofunkcyjnych urządzeń samoobsługowych Nicolaus Banku,
- aktywować kartę i nadać do niej PIN,
- zmienić PIN karty,
- zmienić limity transakcji,
- tymczasowo zablokować lub nieodwracalne zastrzec kartę.

Mając w rękach tyle możliwości, możesz spokojnie zarządzać finansami swojej firmy!
A dodatkowo – korzystaj z płatności mobilnych – BLIKA, Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay oraz Fitbit Pay. Płać telefonem i zegarkiem, bez konieczności noszenia przy sobie karty płatniczej lub portfela.

BANKOWOŚĆ INTERNETOWA
Bankuj online
W Nicolaus Banku możesz także wygodnie zarządzać swoimi finansami dzięki internetowemu dostępowi do konta. Poświęcamy wiele czasu na jego rozwijanie, by kontrola wydatków, codzienne zakupy lub przelewy były dla Ciebie łatwe i szybkie.
Pytania i odpowiedzi
Dostęp do bankowości internetowej możesz uzyskać w dowolnej placówce Banku. Otrzymasz identyfikator oraz hasło startowe, które należy zmienić podczas pierwszego logowania.
Identyfikator (ID) jest podany w umowie lub we wniosku o elektroniczne kanały dostępu. Identyfikator możesz również uzyskać w dowolnej placówce Nicolaus Banku.
Twoje hasło powinno składać się z minimum 8 znaków: co najmniej jednej małej litery, jednej dużej litery, jednej cyfry oraz znaku specjalnego. Pamiętaj, aby nie udostępniać innym osobom Twoich danych do logowania.
Jeżeli nie pamiętasz hasła do bankowości internetowej lub zablokowałeś sobie do niej dostęp, wpisując trzykrotnie błędne hasło, wystarczy, że skontaktujesz się z nami telefonicznie pod numerem tel. +48 56 639 95 00, a my nadamy Ci nowe hasło.
Jeśli chcesz sprawdzić saldo Twojego rachunku, wystarczy, że zalogujesz się do bankowości internetowej i klikniesz w zakładkę Rachunki.
Jeśli chcesz sprawdzić swoją historię operacji – wejdź w bankowości internetowej w zakładkę Rachunki i kliknij na przycisk Historia przy wybranym koncie.
Jeśli chcesz pobrać potwierdzenie przelewu, wejdź w bankowości internetowej w zakładkę Rachunki i kliknij na przycisk Historia przy wybranym koncie. Następnie wejdź w szczegóły przelewu, w prawym dolnym rogu kliknij Potwierdzenie i wybierz PDF.
Jeśli chcesz sprawdzić czy na Twoim koncie jest blokada środków, wystarczy, że wejdziesz w zakładkę Rachunki w bankowości internetowej i klikniesz na przycisk Historia. Po lewej stronie rozwinie się menu, na którym pojawi się zakładka Blokady środków.
Zaloguj się do bankowości internetowej i wybierz zakładkę Rachunki. Następnie kliknij na przycisk Doładowanie przy wybranym koncie i wypełnij formularz.
Ze względu na to, iż jest to przelew, który pozwala przelać środki na rachunek w innym banku nawet w kilkanaście sekund – nie ma możliwości wycofania takiego przelewu.
Sesje Elixir wychodzące odbywają się w następujących godzinach:
- od 7:00 do 7:20
- od 10:30 do 11:20
- od 13:30 do 13:50.
Przelewy zewnętrzne zlecone w dniu wolnym od pracy realizowane są w kolejnym dniu roboczym.
Wystarczy, że po zalogowaniu w bankowości internetowej wybierzesz zakładkę Rachunki, następnie klikniesz przycisk Przelew. Wówczas po lewej stronie pojawi się dodatkowe menu. W kategorii Przelewy jednorazowe wybierz Przelew do ZUS.
Tak, wystarczy, że po zalogowaniu do bankowości internetowej klikniesz na zakładkę Rachunki i klikniesz na przycisk Przelew. Następnie wybierzesz zakładkę Przelewy jednorazowe, a następnie Przelew dewizowy. Przy przelewach na rachunek prowadzony w kraju Unii Europejskiej należy wprowadzić numer IBAN odbiorcy, jego dane, tytuł, kwotę oraz walutę przelewu. Natomiast w przypadku przelewu na rachunek poza UE, dodatkowo wymagane będą dane banku odbiorcy (nazwa, kraj oraz SWIFT Banku).
Wystarczy, że po zalogowaniu w bankowości internetowej wybierzesz zakładkę Rachunki, następnie klikniesz na przycisk Przelew. Wówczas po lewej stronie pojawi się dodatkowe menu. Wybierz z niego zakładkę Zlecenia i kliknij Dodaj zlecenie.
W bankowości internetowej możesz złożyć wniosek o zmianę danych osobowych, który znajdziesz w zakładce Wnioski i kategorii Inne. Obejmuje on następujące dane:
- Numer dowodu osobistego,
- Adres mailowy.
Pozostałe dane osobowe, ze względów bezpieczeństwa, możesz zaktualizować w dowolnie wybranej przez Ciebie placówce banku.