BANKOWOŚĆ MOBILNA I INTERNETOWA

Cenisz sobie wygodę i oszczędność czasu? Poznaj bankowość mobilną i internetową Nicolaus Bank i sprawdź jak prosta może być bankowość na Twojej orbicie!

BANKOWOŚĆ MOBILNA

Cały bank w Twojej kieszeni

Korzystanie z bankowości mobilnej Nicolaus Banku pozwoli Ci m.in.:

  1. sprawdzić saldo i historię konta,
  2. opłacić swoje rachunki, dodawać przelewy zdefiniowane i doładować telefon,
  3. płacić i wypłacać kodem BLIK,
  4. zrealizować przelew BLIK na telefon,
  5. założyć lokatę,
  6. udostępnić swój numer konta,
  7. mobilnie autoryzować transakcje,
  8. sprawdzić harmonogram i szczegóły kredytu,
  9. sprawdzać blokady kartowe,
  10. wpłacić i wypłacić gotówkę, za pomocą smartKARTY, z wielofunkcyjnych urządzeń samoobsługowych Nicolaus Banku,
  11. aktywować kartę i nadać do niej PIN,
  12. zmienić PIN karty,
  13. zmienić limity transakcji,
  14. tymczasowo zablokować lub nieodwracalnie zastrzec kartę.

Mając w rękach tyle możliwości, możesz spokojnie zarządzać swoimi codziennymi finansami!

A dodatkowo – korzystaj z płatności mobilnych – BLIKA, Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay oraz Fitbit Pay. Płać telefonem i zegarkiem, bez konieczności noszenia przy sobie karty płatniczej lub portfela.

APLIKACJA NICOLAUS BANK

Jak pobrać aplikację?

Pobierz bezpłatną aplikację Nicolaus Bank i ciesz się dostępem do bankowości mobilnej! Wejdź do sklepu Google Play (dla urządzeń z systemem Android) lub App Store (dla urządzeń z systemem iOS) i ciesz się wygodnym korzystaniem z nowoczesnych rozwiązań!

BANKOWOŚĆ MOBLINA I INTERNETOWA

Bankuj mobilnie

W Nicolaus Banku możesz także wygodnie zarządzać swoimi finansami dzięki  internetowemu dostępowi do konta. Poświęcamy wiele czasu na jego rozwijanie, by kontrola wydatków, codzienne zakupy lub przelewy były dla Ciebie łatwe i szybkie.

BANKOWOŚĆ MOBLINA I INTERNETOWA

BLIKskawiczna bankowość!

Potrzebujesz wysłać przelew, który dotrze do odbiorcy w kilka minut? Nie chcesz przy tym pamiętać numeru konta, a zamiast tego wpisać numer telefonu osoby, której chcesz przekazać środki? Do tego usługa miałaby być całkowicie darmowa? Poznaj usługę BLIK i zobacz jakie to proste!

APLIKACJA NICOLAUS BANK

Jak korzystać z usługi przelew BLIK na telefon?

Zapraszamy do obejrzenia naszego filmu instruktażowego dotyczącego usługi przelew BLIK na telefon.

Pytania i odpowiedzi

Jak aktywować bankowość internetową?

Dostęp do bankowości internetowej możesz uzyskać w dowolnej placówce Banku. Otrzymasz identyfikator oraz hasło startowe, które należy zmienić podczas pierwszego logowania.

Gdzie mogę znaleźć mój identyfikator do logowania do bankowości internetowej?

Identyfikator (ID) jest podany w umowie lub we wniosku o elektroniczne kanały dostępu. Identyfikator możesz również uzyskać w dowolnej placówce Nicolaus Banku.

Jak ustanowić bezpieczne hasło do bankowości internetowej?

Twoje hasło powinno składać się z minimum 8 znaków: co najmniej jednej małej litery, jednej dużej litery, jednej cyfry oraz znaku specjalnego. Pamiętaj, aby nie udostępniać innym osobom Twoich danych do logowania.

Jak odblokować dostęp do bankowości internetowej?

Jeżeli nie pamiętasz hasła do bankowości internetowej lub zablokowałeś sobie do niej dostęp, wpisując trzykrotnie błędne hasło, wystarczy, że skontaktujesz się z nami telefonicznie pod numerem tel. +48 56 639 95 00, a my nadamy Ci nowe hasło.

Jak sprawdzić saldo na rachunku w bankowości internetowej?

Jeśli chcesz sprawdzić saldo Twojego rachunku, wystarczy, że zalogujesz się do bankowości internetowej i klikniesz w zakładkę Rachunki.

Jak sprawdzić historię operacji w bankowości internetowej?

Jeśli chcesz sprawdzić swoją historię operacji – wejdź w bankowości internetowej w zakładkę Rachunki i kliknij na przycisk Historia przy wybranym koncie.

W jaki sposób uzyskać potwierdzenie przelewu w PDF w bankowości internetowej?

Jeśli chcesz pobrać potwierdzenie przelewu, wejdź w bankowości internetowej w zakładkę Rachunki i kliknij na przycisk Historia przy wybranym koncie. Następnie wejdź w szczegóły przelewu, w prawym dolnym rogu kliknij Potwierdzenie i wybierz PDF.

Gdzie znaleźć kwotę blokady na rachunku w bankowości internetowej?

Jeśli chcesz sprawdzić czy na Twoim koncie jest blokada środków, wystarczy, że wejdziesz w zakładkę Rachunki w bankowości internetowej i klikniesz na przycisk Historia. Po lewej stronie rozwinie się menu, na którym pojawi się zakładka Blokady środków.

Jak doładować telefon w bankowości internetowej Nicolaus Banku?

Zaloguj się do bankowości internetowej i wybierz zakładkę Rachunki. Następnie kliknij na przycisk Doładowanie przy wybranym koncie i wypełnij formularz.

Czy mogę anulować zlecony przelew natychmiastowy (BlueCash, Express Elixir)?

Ze względu na to, iż jest to przelew, który pozwala przelać środki na rachunek w innym banku nawet w kilkanaście sekund – nie ma możliwości wycofania takiego przelewu.

W jakich godzinach wysyłane są standardowe przelewy?

Standardowe terminy realizacji zleceń znajdziesz tutaj.

Jak mogę wysłać przelew do ZUS w bankowości internetowej?

Wystarczy, że po zalogowaniu w bankowości internetowej wybierzesz zakładkę Rachunki, następnie klikniesz przycisk Przelew. Wówczas po lewej stronie pojawi się dodatkowe menu. W kategorii Przelewy jednorazowe wybierz Przelew do ZUS.

Czy w bankowości internetowej można wykonać przelew za granicę w walucie innej niż PLN?

Tak, wystarczy, że po zalogowaniu do bankowości internetowej klikniesz na zakładkę Rachunki i klikniesz na przycisk Przelew. Następnie wybierzesz zakładkę Przelewy jednorazowe,  a następnie Przelew dewizowy. Przy przelewach na rachunek prowadzony w kraju Unii Europejskiej należy wprowadzić numer IBAN odbiorcy, jego dane, tytuł, kwotę oraz walutę przelewu. Natomiast w przypadku przelewu na rachunek poza UE, dodatkowo wymagane będą dane banku odbiorcy (nazwa, kraj oraz SWIFT Banku).

Jak ustanowić zlecenie stałe w bankowości internetowej?

Wystarczy, że po zalogowaniu w bankowości internetowej wybierzesz zakładkę Rachunki, następnie klikniesz na przycisk Przelew. Wówczas po lewej stronie pojawi się dodatkowe menu. Wybierz z niego zakładkę Zlecenia i kliknij Dodaj zlecenie.

Czym jest usługa 3D Secure?

Wszystkie nasze karty płatnicze są objęte standardem bezpieczeństwa 3D Secure. Niektóre sklepy internetowe są oznaczone symbolami „MasterCard SecureCode” lub „Verified by VISA”, czyli płatności w tych sklepach są zabezpieczone usługą 3D Secure. Oznacza to, że płatność za produkt za pomocą karty musisz dodatkowo potwierdzić SMSem z pytaniem weryfikującym lub przy pomocy aplikacji mobilnej.

Jakie dane mogę samodzielnie zmienić przez bankowość internetową?

W bankowości internetowej możesz złożyć wniosek o zmianę danych osobowych, który znajdziesz w zakładce Wnioski i kategorii Inne. Obejmuje on następujące dane:

  • Adres korespondencyjny,
  • Numer kontaktowy,
  • Adres mailowy.

Pozostałe dane osobowe, ze względów bezpieczeństwa, możesz zaktualizować w dowolnie wybranej przez Ciebie placówce banku.


Na stronie używamy nazw handlowych, których znaczenie możesz znaleźć w wykazie usług reprezentatywnych.
Niniejszy materiał ma charakter wyłącznie reklamowy i informacyjny oraz nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.

JESZCZE WIĘCEJ MOŻLIWOŚCI

W Nicolaus Banku zainteresują Cię także:

Programy korzyści

Karty i płatności mobilne

Konto Moc Korzyści